PSP:n neliönappivikaa

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi Vannapii 25.03.2006.

  1. Vannapii

    Vannapii Member

    Liittynyt:
    25.03.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin just viikko sitten PSP:n ja nyt siinä on neliönappi jotenkin hajalla. Tai nappi siis toimii jotenkuten mutta on tuntumaltaan aivan erilainen kuin muut napit. Mietin vaan tässä että mitenhän takuu on voimassa ku on firmis päivitetty 1.50 versioon. Pitääkö päivittää takas 1.52 versioon mikä oli koneessa ostettaessakin? Vai onko tolla version vaihdolla merkitystä takuuseen? PSP:n takuuehdoissahan kielletään konsolin kaikenlainen muuttelu joten se voi tulla ongelmaksi. Näkyykö koneelta versioiden muuttelu jälkikäteen? Onko muiden PSP:ssä ollut tuota edellämainittua nappivikaa? Luin jostain et vika piti olla korjattu eurooppaan myytävissä konsoleissa mut ei siltä vaikuta. Japanin versioissahan kyseistä vikaa oli vissiin enemmänkin. Ovatko muut nappivikaisen omistajat saaneet uuden konsolin vai onko konsoli korjattu?
     
  2.  
  3. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jotenkin mulle on tullut sellainen käsitys että modattuja PSP:itä ei vakuutus korvaa. Siitä neliönapista on ollut aiemminkin puhetta että se ei ehkä toimi oikein tai sitä joutuu painamaan kovempaa.
     
  4. Valitsu91

    Valitsu91 Member

    Liittynyt:
    01.04.2006
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on psp:ssä sille että yks nappi on kanssa erilainen kun muuta. Se ei mene tasaseti pohjaan vaan jää toinen kulma ylös.
     
  5. gagettaja

    gagettaja Guest

    Kaikissa PSP:issä mitä minä olenn nähnyt on tuo ongelma.
     
  6. tv31

    tv31 Member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toinen kulma jää minullakin neliöstä ylemmäs, mutta uskon että tuo on ominaisuus eikä vika, toimii siis ihan hyvin. Tuntumaltaan se ei muuten kyllä muuten ole erilainen kuin muut napit.

    Takuu raukeaa, jos menee modaamaan, eli 1.52 ainakin periaatteessa pitää laittaa ennen kun vie huoltoon (ei ole tieoa jääkö johonkin muistiin miten on päivitetty) ja varautua siihen että siinä on 2.6 kun tulee takaisin..
     

Jaa tämä sivu