Elikkä en ole saanu varmuuskopioit (peli(vice city stories)) toimimaan. Niin mihin ne tiedostot laitetaan ja mikkä tiedostot laitetaan. Pystyykö rar/iso tiedostoi laittaan suoraa. Tarvinko jonku ohjelman ja jos tarvii miten se ohjelma laitetaan psp:hen. Mul on vissiin 2.50 versio. Eli voisko joku kertoo aivanko jollekki noobille! Oon täs katellu keskusteluit ehkä jo 7 ½ tuntii ja alkaa vähän jo PIIP.........
1: Päivitä firmware 2.5 --> 2.71 2: Alenna firmware 1.5:si (easy downgader) 3: Asenna 3.02 OE-A ja päivitä se OE-B:n Näin saat kaiken mahdollisen hyödyn irti PSP:stä. Kun olet asentanut OE-A:n niin sinun pitää luoda pari kansiota psp:llesi. 1: PSP:n juurihakemistoon ISO niminen kansio johon tulee varmuuskopioidut pelit. 2: psp/game150 jonne tulee kaikki ohjelmat. NOTE: Varmuuskopioitujen pelien pelaaminen onnistuu vaikka 2.71 firmwarella, mutta näin saat parhaan mahdollisen hyödyn konsoliisi.
mitä toi easy downgrader tarkottaa??? ja mitä toi 3.02 OE-A ja päivitä se OE-B:n tarkottaa??? ja miten m' ton alennan 1.5 firmwareks??????????????????????
mitä mä teen väärin mä laitoin sen EBOOT tiedoston tonne mun muistikortin niin (psp-kansio ja sinne tehin UPDATE-kansion ja sinne laitoin sen EBOOT tiedoston MUT MITÄ SITTEN???????
OK nyt mä vihdoin sain päivitettyy tän 2.71 :seks mut miten mä laitan nuo pelit tän ja mitkä tiedostot ja mihin ne tiedostot laitetaan ??????????????????????????