Mulla on psp nyt päivitetty 2.82 niin onko tähän mahdollista saada jotain eri softia? Esim. uutta web-selainta? Onko kukaan löytänyt tai nähnyt että psp olis tehty uusi käyttis esim joku linux tai joku vastaava? Kertokaa täällä kaikkia softia mitä tiedätte .
Niin ja saako psp:ssä toimimaan esim. tuota web messengeriä? Eli saako siihe ladattua jonkun javan tai jonkun muun vastaavan? Vai miten saisin toimimaan?
No kuitenki nokandun sanoista piittaamatta (tätä asiaa ei löytynyt kesk.alueilta). Kysyisin että miksi psp ilmoittaa kun lataa vaikka jotain videoa, että katselis sitä psp:llä netista niin, että "muisti ei riitä"? Ja sitten sama toistuu kun yrittää avata vaikka web messengeriä? Siis mitä pitäisi tehdä että saisi toimimaan vai auttaako tuohon mikään?
Nyt menee yli ymmärryksen siis miten saan tuon tiedoston avattua psp:llä? kaikki muut oon jo tehny mutta tuota en tajua (siis kyseessa psp messengerin "asennus") siis mistä avaan tuon? tai jotain? 10.Type in: File:/PSP/COMMON/PSPMSG/index.html
Hommasin sen yhdeltä kaverilta ja se oli päivittäny sitä jo 2.80 ni aattelin ettei oo enää mitään hävittävää jos päivittää edelleee ! ^P Mutta nyt kysyn miten tuo live messenger asennetaan tähän siis mihin se siirretään muisti kortilla mihin paikkaan ku en oikeen sitä hallitse kaikkee oon kyllä siirtänyt ja toimii mutta mihin nuo "ohjelmat" siirretään?