Olen yrittänyt ettiä googlella salasana homebrewiä psp:eeseen ja niitä löytyy muttaa käsittääkseni mitä olen lukenut niistä englanniksi niin ne sisältävät bugeja tai ne on tietyllle firmwarelle. Onko kenelläkään täällä semmoista ohjelmaa millä saa salasana psp:een boottiin? Oma FW : 3.40 oe-a
Aika harvassa taitaa olla tuommoiset homebrewit. Kuitenkin saat salasanan nettiselaimeen ja peleihin (Parental Control level). E: Mitä sitten jos unohdat sen salasanan?
Mitä olen saanut englanniksi luettu niin jotkut ohjelmat antavat bootissa mennä usbilla psp:eehen tai sit täytyy nollata asetukset jotenkin tai sit mennä recoveryyn jotenkin tai sit vaan ostaa uuden psp:een -.-
Itellä semmoinen kun käynnistää PSP:N ennen kun tulee XMB:hen napsahtaa ikkuna mihin pitää laittaa salasana. en tiedä saako laittaa suoraa linkkiä mutta pistän latauslinkin vaikka YV.
No voitko pistää mulle YV:nä tai sit kerrot tähän ketjuun sen ohjelman nimen koska periaatteessa eihän sen pitäisi olla kiellettyä.
Nimi olis kyllä ohan jees. Itsekin imutin kyseisen ohjelman joskus koneelle mutta en muista nimea tai minne imutin sen.
no tuossa on linkki ohjelmaan, on sitten sellanen että pitää käydä Recovery menusta heittää plugins valikosta päälle tuo. http://dl.qj.net/SCEP-XMB-1.7-preview-1-PSP-Homebrew-Applications/pg/12/fid/13676/catid/151
Jaa tuollako saa salasanan? Näyttää corrupted dataa game valikossa se scep kansio ja sit seplugins oli juuressa. Eli siis toi ohjelmako pitäis saada aukastua game valikosta tai jotain? Laitappa asennus ohje ku ei tuolla linkissäkään ole.
Laitappa se SCEP kansio muistikortin juureen ja kun käynnistät PSP:eem pidä R nappi pohjassa ja pluginseista molemmat päälle. jos ei toimi niin siirrä oeplugins kansioon tuo SCEP kansio. XMB:ssä paina SELECT ja pitäisi pompata tuo SCEP ohjelma siihen. Sieltä pystyt laittamaan salasanan password kohdasta.. Toivottavasti ymmärsit.. =D