1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

psp 4 gt muistikortti?

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi ekskelpaa 24.11.2006.

  1. ekskelpaa

    ekskelpaa Member

    Liittynyt:
    24.11.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  2.  
  3. Szyo

    Szyo Member

    Liittynyt:
    24.11.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Käy se kaikki:
    Memory Sitck Duo
    tai
    Memory Stick Pro Duo kortit käy.
     
  4. XshowS

    XshowS Guest

  5. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Kyllähän tuo psp tukee nykyään yli 8gt:n kortteja, eli luultavasti käy. Mutta kannattaa ennemmin kaksi 4gt:n korttia sillä mikään psp:n ohjelma/peli ei vie yli neljää gt:a joten tuossa säästää pitkän pennin.
     
  6. Henry1979

    Henry1979 Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2003
    Viestejä:
    942
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Kandee muuten tuolta ebaysta katella noita muistikortteja. Ite ostin sieltä 4 gt kortin ja makso vaan 36 € kaikkine kuluineen. Ja hyvin toimii korttiki.
     
  7. smansung

    smansung Regular member

    Liittynyt:
    25.12.2006
    Viestejä:
    117
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ite en todellakaan suosittele Ebaysta ostamaan, sen verran paljon fake kortteja on siellä liikkeellä -.-
     
  8. Henry1979

    Henry1979 Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2003
    Viestejä:
    942
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Mitä tarkotat fake korteilla?

    Kyllä itse ainakin luotan myyjään jolla posiitivisten palautteiden taso on 99,6 prosenttia. Jos myis shittiä ni tuskin noi ratet kovin korkeen ois.
     
    Viimeksi muokattu: 16.05.2007
  9. juggeli

    juggeli Regular member

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    350
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Fake kortillahan tarkoitetaan sitä että se kortti ei ole Sonyn valmistama vaan jonkun muun tekemä väärennös. Ebayssa noita feikkejä näyttää kyllä pyörivän enemmän kuin tarpeeksi. Itsekkin ostin Ebaysta 2gb MemoryStickin ja väärennöshän se oli vaikka myyjällä oli 99% prosenttia positiivista palautetta. Pienen taistelun jälkeen sain onneksi rahat takaisin ja sain pitää kortin itsellä. Noista korteistakin on monenlaisia feikkejä liikenteessä, esim 2gb kortti saattaa olla oikeasti vain 1gb kortti vaikka se näkyy 2 gigaisena. Onneksi sattui kohdalle tuollainen missä on täysi kapasiteetti mutta siirtonopeudet on aivan onnettomat.
     
  10. Hermunen

    Hermunen Member

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin tänään Sandiskin 4 gigan muistikortin PSP:lle ja tuskailen nyt sen kanssa. Olen alustanut kortin, mutta, kun koitan psp video ysillä siirtää simpsoneita psp:lle, niin transcode new video nappia painaessani koneeni väittää, että psp:tä ei ole kytketty koneeseen, vaikka se on kytketty... Olen siirtänyt sen miljoona kertaa vanhalle 1 gigan kortilleni video ysillä tavaraa, mutta nyt ei vain luonnistu. Auttakkee. Olen googlettanut ja koittanut etsiä vastausta aikaisemmista vastauksista täältä, mutta en ole löytänyt vastausta. Kiitos jo etukäteen :).
     
  11. j0p0

    j0p0 Regular member

    Liittynyt:
    24.09.2006
    Viestejä:
    560
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Älä kytke PSP:tä vielä kääntövaiheessa. Sitten kun video on valmis,
    kytke PSP ja siirrä se resurssienhallinnan kautta.
     
  12. Hermunen

    Hermunen Member

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vitsit, että oon tyhmä. Oli niin pienestä asiasta kiinni toi koneen ja psp:n yhteisymmärtämättömyys, kuin, että en ollut muistanut päivittää firmwarea uudelle muistikortilla. Nyt homma pelittää. :D Mahtavaa!
     
  13. jawn1

    jawn1 Guest

    Sattuuko kenelläkään olemaan kokemusta tollasesta 8 gigan Sonyn valmistamasta memory stick pro duosta käytettynä PSP:n kanssa? Mietin vaan että mahtaakohan toimia. Verkkokauppa.comista sanottiin että voi toimia hyvin tai huonosti tai ei ollenkaan. En viittis lähtee riskillä kokeilee ku maksaa kuitenkin noin 130€.
     
  14. XshowS

    XshowS Guest

    Joo kyllä toimii, kaveri tilas tuolta Famicosta sellasen. Itsekin olen ajatellut tilaavani heti kun saan rahaa. Ei meinaan heti lopu tilat kesken. Mulla on tällähetkellä toi 1gb kortti ja musat vie kaiken tilan.
    Kannattaa muuten varmaan katella jos jostain saa sandisc merkkisen koska ne ovat nopeempia kun noi sonyn tekemät.
     

Jaa tämä sivu