1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3:n hinta hahmottumassa?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Jouko? 06.04.2006.

  1. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Eli tässä hieman tietoa PS3 hinnasta
    Ja sitten vielä englanniksi http://gear.ign.com/articles/700/700258p1.html

    Minusta tuo hinta 599€ kuulostaisi hieman liian kalliilta, no mutta tosin itse olen ostamassa Xbox360...
     
    Viimeksi muokattu: 06.04.2006
  2.  
  3. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no eipä tuo 599euroa nyt kyllä ollenkaan liian kallis ole.. kun miettii että miten tehokas se on ja sitten sillä kuitenkin pelataan seuraavat kymmenen vuotta :)

    tai itse en todennäköisesti enää koskaan uutta pelikonetta aio ps3 jälkeen hankkia koska pelien grafiikka,äänet,pelattavuus yms ei tule kyllä niin paljoa kehittymään että jaksaisin uutta konsolia enää ostaa.
    Itselleni riittäisi nykyään melkein tuo vanhan xboxin tasoiset pelitkin. koska ei se grafiikka aina peleissä tärkeintä ole

    ps3 hankin samantien kun tulee myyntiin ja sillä pelailen kokoloppuelämäni :D tai niin kauan kuin kestää.. mutta todennäköisesti sitten kun konsoli hajoaa niitä saa jo niin halvalla että voi hankkia uuden tai käytetyn ps3 ja pelailla taas sillä :)
     
    Viimeksi muokattu: 06.04.2006
  4. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Ei ehkä olis pitäny nuolasta ennenkuin tipahtaa.. nimittäin Sony on kiistänyt hinnasta kehkeytyneet huhut, että tämmäistä tällä kertaa..
     
  5. TuukkaZ

    TuukkaZ Guest

    Kuulluostaa vähän hatusta vedetyltä toi juttu.

    mutta saattaa se sitäkin olla mutta en kyllä ole hinnasta niin varma, enkä ole kyllä ostamaassa ku en enään noilla konsoleilla pelaa vaan tietokoneella vaan.


    EDIT. typo
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.04.2006
  6. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Empähän sano muuta kun että hyhhyh. Odotin hinnan asettuvan neljänsadan paikkeille, mutta tulee olemaan lähelle 500-600? No toivottavasti hinta muuttuu vielä.
     
  7. agent_999

    agent_999 Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2005
    Viestejä:
    174
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en usko,että tämä ps3:sen hinta on tuo,mutta
    ei ole mahdoton asia ostan ps3:sen ja sitten en enää osta
    mitään muuta konsolia tämän jälkeen mitä BitLoop sanoi
    samalla kannalla.
     
  8. Supo

    Supo Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2002
    Viestejä:
    437
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "tai itse en todennäköisesti enää koskaan uutta pelikonetta aio ps3 jälkeen hankkia koska pelien grafiikka,äänet,pelattavuus yms ei tule kyllä niin paljoa kehittymään että jaksaisin uutta konsolia enää ostaa." Siinä mulla on taas varsinainen tulevaisuuden ennustaja.Kantsis siis ihan pikkuisen miettii mitä merkkei sillä näppiksellä naputtaa.
     
  9. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jaa'a, kyllä on Sony kallista laitetta ulos pistämässä, jos kilpailijoihin vertaa. Ja eiköhän se grafiikkakin vielä noidenkin laitteiden jälkeen parane aina vain lähemmäs fotorealismia ja pelattavuus "paranee" jatkuvasti kun Nintendo saa uuden konsolinsa ulos aina vain kummallisemmilla innovaatioilla ;). Eihän tuo Ps3:sen hinta saman tehoiseen pc koneeseen verrattuna paljoa ole ja jos tuohon kerta linux:it ja muut oleelliset ja vähemmän olelliset härpäkkeet tulee (video tallennin etc.), mutta toisaalta jos x360 on todella tehoissa niin lähellä Ps3:sta kuin on hehkutettu ja tähän saadaan modit ulos, niin kyllä ainakin oma päätös kallistuu hinnankin puolesta Mikkisoftan laatikkoon. E3 messuja odotellaan.

    E: Typo
     
    Viimeksi muokattu: 09.04.2006
  10. badmf

    badmf Member

    Liittynyt:
    14.06.2005
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jospa sony on vain kokeillut kepillä jäätä.. päästävät tuollaisen "perättömän" huhun maailmalle, ja kattelevat forumeilta et mitä ihmiset ovat mieltä.. Onhan tuokin kai mahdollista.. :)
     
  11. Benu87

    Benu87 Member

    Liittynyt:
    08.04.2006
    Viestejä:
    62
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eihän se ole yhtään ihmeellistä jos PS3 hinnaksi tulisikin 500-600e, sillä yhtiön laskujen mukaan yhden konsolin tuottaminen maksaa Sonylle noin 494 dollaria(Mikrobitti 8/05). Onhan se ihan odotettavaa että ne pyytävät tuotteesta enemmän mitä ne on itse maksaneet, jolleivat halua konkurssin uhkaavan.
     
    Viimeksi muokattu: 15.04.2006
  12. Viggi

    Viggi Member

    Liittynyt:
    26.09.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itseasiassa itse konsoleitahan myydään (melkein) aina tappiolla ja tappiot korvataan pelien tuotoilla
     
  13. Pesmerga

    Pesmerga Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2005
    Viestejä:
    298
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tietääkseni tuo 499-599€ hinta haarukka on jo varmistettu.

    Itse kyllä ostan mielelläni ps3:n. Tosin odotan ainakin vuoden, jotta hinta laskisi ja että pahimmat virheet saataisiin poistettua konsolista.

     
  14. bauer84

    bauer84 Member

    Liittynyt:
    04.08.2005
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Julkaisuhinta on todennäköisesti 399$ eli sama kuin Xbox 360:n. Konsolin valmistus maksaa ~500$ jolloin sitä myydään 100$ tappiolla.
     
  15. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Miten muistelisin että jossain vanhassa uutisessä käsiteltiin PS3:n kustannusarvioita. Ja siinä sanottiin että konsolin valmistun maksaa noin 500€ parin vuoden päästä, pari ensimmäistä vuotta myydään suurella tappiolla.

    Edit: Muistin vähän väärin. Aluksi hinta oli 900$ ja se laskee noin 3 vuodessa 320$.

    http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/7345.cfm

    En sitten tiedä että onko tuo kuinka paljon vain spekulaatiota, tai pitääkö paikkaansa.
     
    Viimeksi muokattu: 18.04.2006
  16. Vilkki

    Vilkki Regular member

    Liittynyt:
    13.01.2004
    Viestejä:
    127
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No maksakaan vaikka 900€
    Mutta varmaan aika pakko hankinta jos se todellakin tukee vanhat pelit taakse päin.
     
  17. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juuri näin! aivan yksi ja sama paljon maksaa.. kuhan nyt ei yli tuhatta euroa sentään :D sillä kuitenkin pelataan vuosikaudet sitten :)

    ja toivottavasti tukee noita ps1 ja ps2 pelejä niinkuin jostain muistelisin kuulleeni.
     
  18. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Se on hyvä kun ei ole rahasta pulaa. Itse ainakin ajattelin odotella että hinta hieman tippuisi.
     
  19. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Kyllä se tukee..
     
  20. Benu87

    Benu87 Member

    Liittynyt:
    08.04.2006
    Viestejä:
    62
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  21. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos tuohon hintaan, niin kyllä kiitos. Sitten täytyy vaan verrata x360sen ja ps3:sen pelejä ja ominaisuuksia. Mahtaakohan x360 premiumkin jo tuohon aikaan irrota kolmella sadalla.
     

Jaa tämä sivu