Hei! Meikäläisellä olisi tällainen ongelma: Sain vanhemmiltani heidän vanhan Philipsin kotiteatterin mallia MX5100VR/00 (käyttöohje: http://download.p4c.philips.com/files/m/mx5100vr_00/mx5100vr_00_dfu_eng.pdf ). Virittelin tänään laitteen kotiini ja kiinnitin kaiuttimet kiinni. Homman nimi olisi, että haluaisin PS3:n äänet kyseisen kotiteatterin kautta ja että kuva tulisi pleikkarista HDMI:n kautta telkkariin. Tiedän että tämä homma toimii, koska aikaisemmin minulla tuli PS3:n äänet Sonyn stereoiden läpi (ei mikään kotiteatteri, mutta päihittää telkkarin omat kaiuttimet). Ongelmana on se, että en saa ääniä tulemaan kotiteatterin kautta. Olen koittanut kaikki mihin vain scart/av-piuhat menevät, enkä saa ulos pihaustakaan. Tiedän että kaiuttimet on kytketty oikein kiinni, koska kun laitteesta laittaa radion päälle (laite on dvd/vhs soitin myös) ääni kuuluu kaikista kaiuttimista. Voisiko joku siis näistä asioista enemmän osaava kertoa, että onko PS3:n äänet edes mahdollista saada ulos kotiteatterin kautta. Vanhempani ainakin saivat kotonaan aikoinaan television äänet kuulumaan kotiteatterin kaiuttimista, eli luulisi tämän olevan mahdollista myös PS3:n kohdalla. Televisioni on LG 37lg5300. Jos aiotte ehdottaa, että kysyn porukoiltani, kuinka he saivat homman pelittää, niin turha yrittää, koska vastaus oli legendaarinen (mutta ymmärrettävä) "ei muista" Kiitokset avusta, jos joku vain minua viisaampana neuvoja keksii.
Koita laittaa PS3n asetuksista ääni tulemaan analogiliitännän kautta, niin pitäisi homman toimia. Oletuksenahan se taitaa automaattisesti mennä HDMIn kautta telkkariin. Tässä tosin on se huono puoli se että ääni ei tule telkkarin kautta, eli jos kotiteatteri ei ole päällä, ääniä ei kuulu ollenkaan. Tämä voi myös olla ongelma silloin kun haluaisi kytkeä kuulokkeet myöhäistä sessiota varten, mutta ainoa kuulokeliitäntä löytyy telkkarista.