Ilman modaamista et VCD/SVCD tukea pleikkan saa. Mutta jos modaat/koneesi on jo modattu niin eikun PS2 Reality Media Player lataukseen. http://www.ps2reality.com Sivu on espanjankielinen mutta siellä on myös englanninkielien tukifoorumi. Tällä saat pyörimään VCD/SVCD/Divx/Xvid/Mp3/OGG/Jpg/Jpeg formaatit ja tukeepa se jopa .sub ja .srt tekstityksiäkin.
minulla on modattu pleikka jollain ~159€ pitäs toimii mutta miten se ohjelma itse asennetaan pleikkaan vastaa pian haluan alkaa katsomaan vcd:eitä
minulla on modattu pleikka jollain about ~159€ pitäs toimii mutta miten se ohjelma itse asennetaan pleikkaan vastaa pian haluan alkaa katsomaan vcd:eitä
1. Lataa ohjelma http://www.ps2reality.net/showdocument.php?t=25722 2. Pura .rar päätteinen paketti. 3. Sieltä pitäisi nyt löytyä pienikokoinen bin/cue image. Poltat ko. imagen ihansamamillä ohjelmalla mutta muista [bold]sulkea[/bold] levy. Eli nerolla "ei multisessiota" ja cdrwinillä "dao eli disc at once" tjsp. Muuten PS2 ei lue levyä. Myöskään CD-RW -levyt eivät käy. 4. Laita ohjelma sisään ja anna sen latautua. Hetken päästä pitäisi alkaa kuulumaan amiga/c64 tyyppistä musiikkia. Sen jälkeen paina "play". Nyt voit ottaa CD:n pois pleikkarista ja laittaa oman elokuvan sisälle. Paina uudestaan play ja pienen lataamisen jälkeen leffan pitäisi alkaa näkymään. Hieman täyteläisempi guide on myös tulossa täsä joskus...
voi paska mullahan on toi mod-piiri rikki se on Gameloader ostettu hevnetistä voisitko jelppiä miten sen sais kuntoon edellisessä artikkelissa on juttua siitä
Ainakaan oma pleikkarini ei syö CD-RW levyjä. Siis tähän hommaan ei tarvitse mitään polttavaa dvd-asemaa vaan ihan tuikitavallinen CD-R levy käy aivan hyvin. Ja CD-RW polttavallahan voi myös polttaa noita CD-R levyjä... Valitettavasti en osaa auttaa sinua rikkinäisessä mod-piirissäsi. Lähetä se vaika hevnetiin takaisin korjattavaksi.
mulla on modattu ps2 ja toimii kaikki svcd täysin ilman mitää ylimääräästä säätämistä..... olen kuullut että ps2:en saisi toistamaan mp3 levyjä. kunkahan se onnistuisi? ______________________________________________
Oizo osaatko jelppiä mod-piirissä alemmassa PS2 aiheessa on juttua siitä. Tarvitsen kiireisesti apua!!!
Oizo, juu riippuu ihan mikä piiri on koneessa. Joissakin piireissä VCD/SVCD toisto tulee "mukana". MP3:set saat soimaan edellä mainitsemallani ohjelmalla. Haet vaan ohjelman ja alat soittamaan. Toki muitakin ohjelmia on, mutta toi nyt on todettu hyväksi.