1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS2:sen kanssa outo modausongelma

Viestiketju PS2 -osiossa. Ketjun avasi DecisivePumpkin 30.10.2010.

1. DecisivePumpkin

DecisivePumpkin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli siis. Juttu on tämä:

Minulla on tämmöinen slim mallin PS2. Halusin pelata yhtä ulkomaalaista peliä jonka ostin eBaylta,joten ostin koneeseeni Swap Magic 3.8 Coder + Magic Keys V5 setin, ja laitoin osat kiinni niinkuin pitikin. Sitten ilmeni mielenkiintoinen ongelma.
    Tuntuu että kone käynnistää pelit ikäänkuin milloin itse haluaa! Levyjä saattaa joutua syöttämään monta kertaa peräkkäin koneeseen ja näyttää vain että Disc read error, ja sitä punasta näyttöä, mutta sitten jossain vaiheessa se yhtäkkiä lukeekin levyn ja peli alkaa pyöriä!
    Tämä on perin omituista! Pari kertaa olen saanut pelata peliäni hyvillä mielin, silloin kun pleikkari on lukenut levyn. Yhtään en ymmärrä mistä tämmöinen kummallisuus oikein johtuu. Peli siis välillä toimii ja välillä ei, ihan sattumanvaraisesti. Osaisiko kukaan auttaa?

Viimeksi muokattu: 30.10.2010
  2.  
  3. jkstone

jkstone Guest

Lukeeko muuten kaikki levyt?

4. DecisivePumpkin

DecisivePumpkin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Välillä lukee, välillä ei. Tosin normaalit PAL pelit lukee ilman mitään ongelmia.

5. jkstone

jkstone Guest

Kokeile putsata lukupää.

6. DecisivePumpkin

DecisivePumpkin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Putsattu on. Edelleen sama juttu. (tai sitten en putsannut oikein...)

7. jkstone

jkstone Guest

No kai Swap magic levy on ihan puhdas ja naarmuton. Levyssä se häikkä lienee.

Muuta en kyllä tähän hätään keksi.

Jaa tämä sivu