On tuo Ps2 Expansion bay aukko, niin olen kuullut, että sinne voi työntää verkkokortin. Ja kun on vielä noita online pelejä kotona, niin mistä saan tuon kortin. Ihan sama millainen on kuhan sopii ja toimii. Kulut ei saisi nousta yli 20 €. Ei haittaa jos on kiinalainen, kuhan toimii. En tiedä löytyykö kaupoista, mutta täytyy kattoa huomenna. Jos joku tietää paikan josta sais sellaisen Lahden seudulta, niin kertokoon. Kiitos etukäteen vastauksista.
Noita on aika vähän näkynyt, sillä niiden valmistuskin on jo lopetettu. Itekin olen itse asiassa kyseisen härväkkeen perässä. Ei noita näytä enää löytyvän muualta kuin ulkomaisista nettikaupoista: link ja link
Kyllä noita vielä löytyy kun sattuu oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Hinnat pyörii halvimmillaan josain parin kympin tietämillä. Puolisen vuotta jouduin adapteria metsästämään. Hinta oli 20eur sis. postikulut (2-3eur kirjeenä). Ostin laitteen pari kuukautta sitten suomalaiselta yksityishenkilöltä.
Hei aikoisin ostaa tuommoisen Expension bay aukkoon menevän adapterin löysin täältä:http://www.amazon.com/Playstation-2-WOW-Wireless-Adaptor/dp/B00007J5YM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1292181685&sr=1-1 Mutta ongelmani on se että kun tuo on langaton että onko tuosta mitään hyötyä jos sen ostan kun onko suomessa eri taajuus kun USA:ssa??? (Kiitos jo etukäteen)