Tuttu laitto mulle ja kaverille PS2 Mod Matrix Infinity piirin,toinen koneista toimi ihan hyvin,mut ku oman koneen käynnistää tulee vain musta ruutu ei edes ps logoa näy,muuten kyllä kaikki toimii,olisko kenties viallinen mod piiri???
Niitä "viallisia" infinityjä kans on liikenteessä mistä modpiiri.com uutisoi eli vaikka asennus on oikein nii ruutu saattaa jäädä mustaksi. Siihen auttaa piirin päivitys. Laita päivityslevy sisään ja paina reset nappia valmiustilasta 2-3 sekuntia niin päivitys käynnistyy. Itselleni aiheutti päänvaivaa tuo vika. Kuva kyllä tuli mutta mikään ei käynnistynyt. Piirin ostin eilen eli vieläkin niitä on vaikka ei enää pitäisi olla. http://www.modpiiri.com/?sivu=uutinen&id=31&PHPSESSID=f1a7927caa1819cd464171b92873948e
otin uusimman päivityksen piirille v1.54,poltin levylle ja kokeilin,kaikki meni hyvin,mut sitte kun piti asentaa päivitys tuli programming failed,sopiiko toi uusi mod päivitys kaikille Matrix Infinity piirille?
Empä ole sitä 1.54 päivitystä kokeillu mutta yritä polttaa uusi jos tämä eka cd ei pelaa. Alcohol 120% on ollut paras polttosofta ps2 cd:lle. Lisäksi mahdollisimman alhainen polttonopeus. Kyllä sen päivityksen pitää toimia jos piiri on infinity. Ja sitten tietysti on vielä jäljellä tuo asennusvirhe minkä Shadown mainitsi. Kuitenkin jos päivitys lähtee päälle mutta ei mene loppuun niin se viittaa huonoon levyyn/kopioon.
piiri on todellakin infinity,olen koittanut lisäksi versioita 1.5 ja 1.46 poltin levyt Alcohol 120%:sella 4 ketaisella nopeudella,kaikis sama herjaus ei ymmärrä,jos täs ny ei muuta keksi niin pitänee tarkistuttaa juotokset vielä uudestaan,kiitoksia kuitenki vinkeistä
lähetin piirin takas se oli todellakin viallinen,uusi piiri asennettu sama vika esiintyy edelleen,tulee vain musta kuvaruutu,piiri ei kytkeydy päälle,hermot täs menee!!!
asensin itte ton matrix infinityn ps2,ja aluks toimi hyvin kunnes pistin päivityksen version 1.5.sen jälkee ei cd luukku enää auennu eikä pleikkari suostu enää lukemaan kun aitoja cdeitä??? onko kellää hajuakaa mikä vikana??? suostu kyllä 1.5 asennus levyn lukee heti sukkana,mutta nyt kun koitin uudestaan laittaa versioo 1.54 niin ei suostu lukemaan levyä..ainoastaan aidot pelit toimivat joten vika ei voi olla sillon lukupäässäkään (?)
nyt sain kyllä uusimman päivityksen asennettua,mutta siltikään ei lue poltettuja pelejä..vain aidot toimii,alussa tulee kaikki matrixin logot ja asetus valikkoon pääsen ja kun käynnistää aidon pelin niin tulee kyllä lukee ps2 ja alla infinity 1.54 mut ei vaa lue polttettuja,neuvoja??? vai käännynkö niksi pirkn puolee
Kyllä se vika voi olla lukupäässäkin mutta asennusvikaa epäilen. Joku piuha irronnut kenties. Kokeile vielä päivittää uudelleen pitämällä reset nappia pohjassa kunnes eject valo syttyy. Oletko kokeillut useammalla pelillä ja levymerkillä.
koitin mitä sanoit,ei auttanu,koitin dvd+r peliä ei toiminu sekä dvd+rw ei toiminu elokuvat toimii dvd+/-r/rw ja alkuperäset toimii ja sain päivitettyä sen mutta nytten kun koittaa laittaa poltetun pelin niin lataa jonkin aikaa ja sitten tulee punanen tausta ja teksit että please insert playstation 2 format disc.
Joo-o...Käy kaikki tinaukset uudelleen läpi kolvilla, Asennusvika tuo on. Tarkista myös piuhojen paikat.
johtuukos sekin siittä että se mod piiri on huonosti juotettu kun ei cdee aseman luukku aukee enää??? vai onnistuinko rokaan sekin jotenkin paskaks???
Kuten täällä ja mun foorumeilla olen minä ja download jo moneen kertaan sanonut, että vika on asennuksessa. Itse asiassa samoja ogelmia on sinulla, kuin omalla foorumillani on tolla toisella kaverilla. Olen niihin vastannut siellä, kunhan vain luet.
Heips! Mulle laitettiin PS2:een Infinity Matrix 1.5 (piirin tarkempaa versiota en tiedä, koneen versio 50004). Ilmeni onkhelmaa dvd-leffojen kanssa - kone kyllä kiertää aluekoodit, mutta kuva on edelleen vihreä. Eikös tuossa nimenomaan pitänyt olla se 'Green fix'. Kaapeli millä kone on kiinni, on RGB. Onko asennus mennyt jotenkin pieleen, vai mikä tuossa on??
Starttinappula pohjaan konetta buutatessa niin pääset infinityn config valikkoon, sieltä käyt sitten valkkaamaan sen RGB taikka mikä Green fixi onkaan.. sinun piirilläsi ollut luultavasti OFF tilassa defaulttina. -Pete
lähetin piirin takas se oli luultavasti viallinen,koska sain uuden piirin tilalle,uusi piiri asennettu sama vika esiintyy edelleen,tulee vain musta kuvaruutu,piiri ei kytkeydy päälle,hermot täs menee!!!