ps2 emulator ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi matzix 12.04.2009.

1. matzix

matzix Guest

Mä latasin ton pcsx2_0.9.4=ps2 emulaattorin ja sit ku otin jonk peli ja koiti pelata sitä sillä nii siihe tulee virhe raportti...

2.  
  3. janne946

janne946 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei niitä kannata yrittää pelata koneella. Itekkin oon rämpläillyt tolla ohjelmalla ja virheraportti tuli itelläkin.

4. matzix

matzix Guest

Ok.Kiitti kuitenki

5. janne946

janne946 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Youtubesta oon joskus löytänyt joitain videoita missä joku käynnistää jonkun ps2 pelin pc:llä, mutta se on ihan helvetin vaikeeta eli osta mielummin ps2 kuin alkaisit rämppään emulaattoria. Ja lataa/osta pc pelejä mielummin kuin jotain ps2 pelejä. Pc:llä on esim. paremmat grafiikat.

6. RIVALSHOW

RIVALSHOW Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aika helppoha tota emua on käyttää ja yms grafiikka ei ole kaiken a ja o :D

Ps2:lla on paljon hyviä ropeja :d

Suosituksena esim ngemun foorumeilla; vähintään 3ghz dual core (Intel...Intel..) että pelit toimii hyvin (60fps)

Viimeksi muokattu: 21.04.2009
  7. Feron

Feron Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oletko huomioinut, että ko. emulaattori tarvitsee toimiakseen ns. bios-tiedoston?

8. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Rom-tiedostoksikin nimitetään Amigassa sitä "bios-tiedostoa", joka tarvitaan, että se emulaattoti jotain tekee.
    Amigassa Kickstart korpusta sen pystyy siirtämään PC:lle. Kickstart ei ole kuin laittomana levityksenä imuroitavissa, mahdollisesti, jostain.
    Rom nimellä kulkee ne pelitkin, joita löytyy monesta paikasta imuroitavaksi.

Playstation 2 emulators are still in the early stages. They cannot run games in a way that might be playable, but they do show that PS2 rom emulation is possible and that playable emulation might be possible in the near future.

Ja perässä oli PCSX2 v0.9.4 ja NeutrinoSX2 v0.08.01 ladattavaksi.

Kunhan joku koodaa kunnon emulaattorin, niin .....

9. ShatBriks

ShatBriks Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    PCSX2 on ihan pelikelpoinen emulaattori jo. Tehoja se vie kuin teollisuusimuri, mutta itse ainakin olen saanut FF X ja FF X-2 toimimaan ihan siedettävästi (50fps). Tietty joitain pelejä sillä ei saa päälle millään...

Mutta joka tapauksessa kannattaa mieluummin ostaa PS2 ja vaikka modata se, ei maksa enää paljoa ja säästyy kaikelta vaivalta ja murheelta.

10. RIVALSHOW

RIVALSHOW Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niinhän se menee :) Itellä ainakin pelittää esim persona 4 ja tales of abyss 60 fps, hyviä pelejä muuten :p

+ 0.9.6 on uusin versio, 0.9.4 on jo vanhaa tekoa.

Viimeksi muokattu: 22.04.2009

Jaa tämä sivu