eli miten prossun lämmöt voi olla idlessä 52c? laskin kellotukset takasin normaali taajuuksii, sillo oli lämmöt idlessä samat, rasituksessa kohos 65c kelloilla miten saisin vähemmäks noit lämpöi? pitääkö laittaa uuet tahnat? prossuna amd sempron 2600+ vakio kellot 1,83ghz ja kellotukset ennenku laitoin takas nii 2,021ghz
mulla on boxed jäähy jaemon kanta on socket a eli en jaksa uutta coolerii hankkii vaikka sais zalmanin jäähyn 22,90€ mutta tahnat vois, onko hopeantahna paras?
pii ja hopea tahnan ero ei ole iso, mutta joo hopea on ''paras''. ps. tuo 23e tuulettimesta ei ole paha hinta suosittelen ostamaan jos et halua mosauttaa prossuas.
mut jos oon vakio kelloilla vaan? ja onko tähän 2003v ostettuun koneeseen järkee ostaa tota? http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4013
no jos et kellota ei vaaraa, mut jos niin suosittelisin, onko tuo paras / kallein jäähy tolle kannalle? meinaan aika rupu, mut kylläse boxedin voittaa...
on paras, ei kai tuo nyt mikää paska oo toi zalmanin? ai jos en kellota nii ostan pelkän hopea tahnan ja jos kellotan nii sitkö pitäs tuo zalman laittaa
no aika pieni tuo zalmanni on. verrattuna vaikka uuden kantasiin nochtuaneihin. mutta joo tahnat vaihtoon nyt ekaks, ja jos innostut kellottaan niin zalman
kyl mä haluisin hyvät kellot mutku isi on kuulemma sitä mieltä että tähän ei oo järkee ostaa mitään ku on nii vanha, mistä saisin halvalla tuulettimen säätö paneelin, jimssillä ois 14€ neli kanavainen mut postit maksaa
no ei se pari kolme kymppiä ole tässä leikissä iso hinta. mut ei sitä sen enempää kannatakkaan laittaa tohon.