Onko mahollista kellottaa kun on AMD Sempron? Olis tarvetta... Se on nyt 1,80GHz jos sais vaikka 2.00GHz Kiitos jo etukäteen!!
Kellotus onnistuu BIOS:sista. Mutta jos sinulla on pakettikone, niin kellotus on saatettu ottaa kokonaan pois käytöstä. Käy kahtomassa BIOS ja tuu sitten kahtomaan löytyykö sieltä kellotus ominaisuutta.
Siis mulla näkyy tos käynnistyksessä F10 Setup. Onko se BIOS se sit? Ja joo tää on pakettikone Katoin sitä Setuppia ja siel oli semmonen advanced välilehti jossa luki CPU "jotain" 1800MHz ja se oli harmaalla, eli sitä ei voinu valita...
OT johtuuko muuten prossusta vai emolevystä jos on kerroinlukot. siis fsb:llä pitää kellottaa. OT anteeksi pieni väli kyssä
@Jurppi12: Everest Ultimate näyttää että olis Asus M2N61P-NYSSA-00 Jos noi kertoo jotain. Mutta huomasin et tuola lukee everestis myös Bios päivitykset!! Kokeilen sitä @Themu: En tiedä. oon ihan pihalla noista jutuista. jos vaikka jurppi vastais sulle
Joo. Ei sitä saanu sieltä päivitettyä. se olis maksanu jtn... Jos sais sen ilmaseks päivitettyä nii sit mielellään
Hae googlella emolevyn malli ja Bios update esim. Epäilen että nuihin valmiskoneisiin moisia löytyy ja jos löytyykin, tuskin niissä on enabloitu kellotusominaisuuksia.
Laitoin Googleen pelkästään Asus motherboard updates ni sieltä löyty semmonen joku ohjelma jolla tarkistetaan ja voi päivittää BIOSin. Toivottavasti toimii
Se ei voi ladata päivityksiä koska se pitää ostaa ja onko toi sit asuksen oma? Sen nimi on Carambis Driver Updater...
JEES!!! Löysin NVIDIAn sivuilta ohjelman jolla sain kellotettua! Nyt prosessorin teho on 2,15GHz cpu-z:in mukaan Yksi ongelma ilmaantui; nyt vähän aikaa on prosessori käynyt täydellä teholla eikä ole erityisesti ohjelmia päällä.
Käynnistin koneen uudestaan ja NVIDIA Performance sanoi että asetukset ei kelpaa... Noh... saanpahan käyttää nyt noita asetuksia: 2250GHz xDDD
Moi mulla olis toi x2 4600+ mitkäs asetukset pitää laittaa et sais turvallisella alueella kellotettuu ko toi automaattinen kellotus kaataa vaan koneen?