Eli kun äsken pelasin COD4 netissä noin 10 minuuttia niin prossu/näyttis sammuttaa itsensä. Tuon voi korjata vain käynnistämällä koneen uudestaan. Onko minulla liian huono jäähdytys tai jotain?
Koppa tuli Acer Aspire E380 pakettikoneessa. Prosessorin sain juuri joten se ei ole pölyinen. Koneen olen puhdistanut, ei mitään.
onkos lämpötahnat prossussa? vai kellottanut vaan niin paljon? tai sitten vaan ei ilma kierrä kopassa pari kotelo tuuletinta korjaa sen ongelman
Noin alhaset mulla on ihan v*t*n korkeet prossu ja näyttiksen lämmöt verrattuna suhun mut ei oo sammunu tai tehny mitään eniten pelottaa jos kärähtää :/
Prossun lämpötahnoista en olekaan varma, faija nimittäin asensi tän prossun. Ja en ole kellottanut prossua enkä näyttistä.
Lämmöt näyttäisivät kohtalaisen hyviltä. Powerisi riittää myös hyvin tuon paketinpyöritykseen. Fyysinen tarkistus olisi hyvä tehdä aina välillä. Kotelo auki ja katsot, että onko siellä pölyä ja roskia, myös tuulettimet ovat hyvä käydä läpi. Näytönohjaimen ja prosessorin tuulettimien kierrosnopeuksia on myös hyvä säätää. Speedfan -ohjelmalla onnistuu.
Jos laitan ATITool ohjelmalla tuulettimen täysille, niin kyllä ainakin noita pelejä pystyy kauemmin pelata, mutta saattaa se siltikin ylikuumentua, enpä tiedä. Eli vika on ilmeisesti näyttiksessä. Pitäisi varmaan hankkia näyttikselle jokin lisätuuletin?