Olen päivittämässä emoa ja prosessoria, prosessoriks oon aatellu amd Phenom II X4 965BE, AM2+/AM3, 3.4GHz, 8MB, BOX, 125W, mikä olis mielestänne sopivin emo hintalaatu suhteessa tähän prossuun, ja täytyykö muistit uusia, nykyinen emo on amd690vm-fmh, ja prossu on amd athlon 7750 black edition, näytön ohjaimena mulla on ati radeon hd 4850 1gb, ja virtalähteenä fortron 500w, fsp500-60gln, toisko yhtään lisää tehoja pelailemiseen, kyseiset toimet.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=48261 Emoksi 785-piirillinen emo. Siihen sopii tuo 965 BE. Tehoa on tulossa mukavasti lisää verrattuna tuohon 7750-prossuun
Kiitokset tärkeestä tiedosta, ostankin sitten sellaisen, niin pärjäilen mukavasti vielä peleissäkin mukana jonkin aikaa tuolla kokoonpanolla, sehän tukee kaitten katsomani mukaan myös ddr2 muisteja, vai mitenkä mahtanee, ite kun en paljoonkaan vielä näistä asioista tiedä
Joo, hieno juttu, ettei tartte muistia uusia, ostelenkin sitten mainitsemasi emon kyseiseen prossuun, kiitti sulle hyvästä vinkistäs