Otin käyttöön ”uuden” tietokoneen (joka on n. 1,5 vuotta vanha) enkä ole saanut ProjectX:iä käynnistymään. - Käyttöjärjestelmänä Windows XP SP3 - Käytössä uusin Java Version 6 Update 21 Olen tehnyt seuraavasti: - Extractaan ProjectX:n Zip-tiedoston sisällön ProjectX-nimiseen kansioon C-levyllä - Yritän käynnistää ProjectX-v0.90.04.00-20060330.jar tiedoston klikkaamalla oikeata hiirennappia => valitsen Avaa sovelluksessa => valitsen luettelosta Java(TM) Platform SE binary -sovelluksen Sain seuraavan virhe-ilmoituksen: Java Virtual Machine Launcher - Could not find the main class: c:\ProjectX\ ProjectX-v0.90.04.00-20060330\ProjectX-v0.90.04.00-20060330.jar. Program will exit. Tämä virheilmoitus poistui kun olin poistanut SpyWarea / jonkun cookien koneelta F-Securella. Olen sen jälkeen “käsin” Avaa sovelluksessa -toiminnon kautta valinnut vaihtoehtoisiksi avaussovelluksiksi kummankin Java(TM) Platform SE binary -sovelluksen joka minulla näkyy (vaihtelen vuoroittain). - Toista Java(TM) Platform SE binary -sovellusta (joka taitaa olla kansiosta C:\Program Files\Java\jre6\bin\ tiedosto nimeltä java.exe) käytettäessä tulee sekunnin murto-osaksi näkyviin musta DOS-ikkuna jossa on jotain tekstiä jota en ehdi lukea) - Toista Java(TM) Platform SE binary -sovellusta (joka taitaa olla kansiosta C:\Program Files\Java\jre6\bin\ tiedosto nimeltä javaw.exe) käytettäessä ei tapahdu mitään). Olen vanhalla tietokoneellani (yli 3 vuotta vanha, Windows XP SP3, sama Javan Version 6 Update 21) menestyksekkääksi käyttänyt samaa ProjectX-versiota yli kolme vuotta monta vuotta. * * * Osaako joku auttaa siinä miten ProjectX:n saisi käynnistymään? Mikä olisi vastaava ohjelma (jos tämä ei millään käynnisty), kun haluan digiboksilta siirtää tietokoneelle TV-ohjelmia, ja demuxata ne DVD-muotoon muuttamista varten?
Kiitos vinkistä. Kokeilin sitä, mutta valitettavasti en saanut toiminaan. Annettuani käskyn: C:\ProjectX\java -jar ProjectX-v0.90.04.00-20060330 DOSin komentokehotteeseen tuli seuraava virheilmoitus: Unable to access jarfile ProjectX-v0.90.04.00-20060330.jar
Tämä vastaa virhesanomaa "Tiedostoa ei löydy", eli kirjoitit tiedostonimen väärin tai kyseinen tiedosto ei majaile tuossa kansiossa. Kirjoita tiedostonimen muutama ensimmäinen kirjain ja paina tabulaattoria (sarkaimena myös tunnettu), tällöin Windows täydentää lopun tiedostonimestä automaattisesti. Painamalla kyseistä nappia uudestaan, voit selata eri vaihtoehtoja läpi.