Eli ongelmana on joiden nauhoitusten kanssa seuraavanlainen... Nauhoitettu normaalisti jim kanavalta american hot rod ohjelmaa ja kun olen koittanut muokata sitä project-x:llä dvd:lle poltettavaan muotoon, näkyy esikatselussa ohjelman "hyppiminen" kanavalta toiselle... eli nauhoite näkyy aluksi jim kanavalta n.10sek. sitten näkyy mtv3:lta uutisia ja seuraavakasi hyppää neloselle josta on tullut joku leffa. Tätä jatkuu koko tallenteen ajan... missä vika?? divisionissa ohjelma pitää aluksi siirtää c asemalta d asemalle jonka jälkeen pc:llä pystyy project x:n avulla poistamaan mainokset yms. voiko tuota tallennetta jotenkin "korjata" että saisin siirrettyä sen pc:lle tai saako project-x:stä jotenkin muokattua noita asetuksia niin että lukee vain yhtä formaattia (eli sitä jimiltä tullutta ohjelmaa)? Toinen ongelma on parin tallenteen kanssa kuvassa näkyvät pikseliraidat... mitään tehtävissä?
Niin olin kirjoittamassa että minulla sama ongelma diVision 8800b ja projectx kanssa. Kun demuxaaan sen Projectx:llä ja ajan sen avidemuxilla. Tallenteessa ei suinkaan ole se elokuva joka näkyy boksilla, vaan joku muu toiselta kanavalta samaan aikaan tullut ohjelma jota en ole boksille edes tallentanut.Projectx ne näkyvät tosiaankin esikatselussa em. tavoin hyppimisenä