Eli just ku sain uuden kokoonpanon sisäisesti toimimaan ja vieläpä käyttöjärjestelmäksi xp homen asennettua, nii xp alkaa herjaamaan mukavasti heti tänä aamuna että "liikaa käytetty tätä product key:tä" tms. Onko mitään tapaa ohittaa tämä tai ylipäätäsä onko mittään mahollisuutta päästä windowsiin ilman että pitää prkl koko kovo forkata uudelle xp:lle?
ei taida olla laillinen xp? mikkisoftalla on tuollaisia pikku ylläreitä "liikaa" käytettyjä cd-avaimia vastaan....
Itseasiassa täysin laillinen cd, hologrammeilla varustettuna En tosiaan ajatellu että vois käyttää "liikaa" noita. Uskomatonta.
Sattuupa muuten olemaan juurikin OEM- versio. ihan perseestä. No mut onneks näitä asennuscd:itä löytyy vähä joka nurkasta ku rupee ihan ettimällä ettimään
Mulla on tollanen product recovery cd, joka on tullu jonkun fujitsu siemensin pakettikoneen mukana ja olen siitä asentanut winukan omiin kahteen koneeseen varmaan noin 10 kertaa. Ja hyvin toimii molemmat. Ensimmäisellä kerralla kun päivitin fujitsusta kaikki osat niin herjas just, että product key ei kelpaa, mutta sitten soitin sinne winukan palveluun ja ne anto sen helv pitkän puhelin koodin. Sillä samalla product keyllä ja puhelin koodilla olen asentanut winukan aina kun olen joutunut forkkaa... Eli kannattaa soittaa mikkisoftalle ja pyytää uus koodi.