Procaster dvd-002 vaihtelee äänenvoimakkuutta

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi jp.69 14.05.2005.

1. jp.69

jp.69 Guest

Onkos kukaan kyseisen laitteen omistava huomannut että esim.kun stereoitten kautta soittaa musiikkia suurilla äänenvoimakkuuksilla niin laite vuoroin nostaa ja laskee äänenvoimakkuutta todella häiritsevän selvästi.Itsellä on Harman Kardonin vahvistin joka on tarkoitettu kovaan luukutukseen eli antaa tehoja 2* 120 Wattia kanavaa kohti niin huomaa kun musiikki vuoroin hiljenee ja taas kovenee.
    Alkaa olla jo aika häiritsevää.

2.  
  3. temi

temi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kokeile nostaa dvd-soittimen äänenvoimakkuutta ja laskea hieman vahvistimen äänenvoimakkuutta.

4. jp.69

jp.69 Guest

Dvd:ssä änenvoimakkuus on täysillä eli se ei taida nyt auttaa.
    Huomasin tuossa että tämä ilmiö tapahtuu kun kuuntelee omia mp3 tai musiikki videoita.Kun kuuntelee osto cd:tä niin voimakkuus ei vaihtele.
    Olen käsitellyt kaikki kappaleet (mp3) mp3 gain ohjelmalla eli niiden pitäisi olla samalla tasolla voimakkuuksien suhteen joten vetää tämä nyt aika ymmyrkäiseksi.Eikö kukaan muu ole tosiaan huomannut vastaavaa????

5. Zombie2

Zombie2 Guest

United 4067K tekee samaa(sama Mediatek piiri) eli joku bugi varmaan?

6. jp.69

jp.69 Guest

Eli mitä tekee samaa nostaa äänen voimakkuutta kohdissa missä ei tarvitsisi????
    Onko ilmiö voimakasta kun kuuntelet videocd:tä
    Mulla on ihan sama vaikka kuuntelet mp3 tai videocd niin äänenvoimakkuus vaihtelee.
    Oi gurumme temi sinullako kaikki toimii hyvin vai olemmeko me Zompien kanssa kultakorvia jotka kuulemme mutta muut eivät.
    Tämä ilmiö ei sitten ehkä tule ilmi jos kuuntelee keskiverrokki vehkeistä vaan huippuvehkeistä joka vaatii tasaisen signaalin jolla päästään kohtalaiseen yhteyteen.Ja kun soitetaan niin soitetaan yli 110 des.
    Eli mistä lopppuu rahkeet???
    En usko että vahvistimesta!!!!

7. temi

temi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Minä kuuntelen musiikkia kotiteatterin kautta ja tuollaista ongelmaa en ole havainnut.

8. Moolokki

Moolokki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  9. Zombie2

Zombie2 Guest

Kyllä se on se divx-soitin joka sitä tekee mun mielestä.

10. jp.69

jp.69 Guest

No ongelma ei ole todellakaan se että vahvistin alkaisi itsestään lisäämään voluumia vaan ikäänkuin voimistaisi kohtia joissa on hiljaista
    ja taas musiikki alkaa.
    Tämä ei voi johtua vahvistimesta koska se tekisi sen joka äänilähteen kanssa vai mitä.Olisko syynä Procasterin sielunelämä joka antaa käskyä vahvarille!!!.

Jaa tämä sivu