Joo sain lahjaks ja ootin ihan hitosti. no pärjäsin ihan sika hyvin ennen. mitä kisa juttuja yli 900 heppaseen supraan laittais. Mulla on vasta 2-tason renkaat ja laatikko. kun meen kisäpaivään jossa on on wheelie competion (keulimis kisa)peli herjaa, että ei oo tarpeeks tehoa. Mistähän se johtuu kun ei keuli?? P.S. 800 heppaset suprat menee kyseisessä kisassa ohi keulien... joo ja toi supra on dragster...
osat pitää olla stage 3 kuten se sanoo enne kuin osallistutaan kisaan. ps oma ennätys on 410m eli koko rata
thanks! kaikkiko? >tarttee rahaa osiin ://... Tuhlasin hädässä 114 tonnii chargeriin, ajatellen jos se keulis... ( Nii ja 800 heppanen keulii? ei se silloin oo kokonaan 3 stage KIITOS!!
No itsellä on yli 1000hp se supra mutta kyllä toi 800hp keulii jos on kaikki osat stage 3 tai parempia kuin stage 3.
Mitä?! 4 tason osia... hmmm... jaa, mutta mulla on 3 tason joitain osia... miten se voi olla tehottomampi kuin minun ja keulii... mulla ei ole kaikki 3 -stage osia.. jaa no kiitos ja kokeillaan