Ostin tuossa pari kk sitten polttavan DVD-aseman ja sen mukana tuli tuo (PowerProducer Gold) ohjelma. Sain sen asennettua ongelmitta, mutta sitten kun ohjelman yritti avata mitään ei tapahtunut. Muutaman kerran sitten asentelin sen uudestaan eikä vieläkään onnistunut. Sitten kerran kun yritin taas sitä käynnistää se yllättäen käynnistyikin ongelmitta. Toisen DVDn kopioiminenkin onnistui, mutta sitten kun yritti polttaa omia video tiedostoja DVDlle jäi ohjelma aina jumiin polttamis vaiheeseen eikä polttanut DVDlle mitään. Ajattelin että kun nyt olen saamassa uuden koneen niin ongelma häviää sitten viimeistään siinä. No, asennuksen jälkeinen käynnistys oli aivan yhtä tuskaista ja ohjelma alkoikin taas toimia vasta kun sitä oli muutaman päivän koittanut avata. Nytkin DVDltä kopioiminen onnistuu, mutta ohjelma jumittuu nyt jo siihen kun yrittää lisätä videotiedostoja. Onko kellekään sattunut vastaavaa ja voisiko auttaa?
http://www.gocyberlink.com/multi/download/patches.jsp?ProdId=3 tuolta löytyy päivityksiä jotka saattavat auttaa.
Mulla on sama ohjelma ja toimii kun junan vessa. Alkuun oli totuttelemista Neron jälkeen, mutta todella hyvä softa kaiken kaikkiaan. Itselläni ainoan ongelman tuotti, kun oli 2 polttavaa asemaa yhtä aikaa kiinni. Softa sekos jotenkin, mut nykyisin on vaan yks polttava DVD asema ja homma toimii.
Hain tuon päivityksen, kiitos vaan. Mutta ongelma ei poistunut. Huomasin juuri että yrittäessäni lisätä videotiedostoja poltettavien listalle oikealle alas kellon viereen ilmestyy kaksi ffdshow kuvaketta, jotka poistuvat kun olen sulkenut PowerProducer Goldin. Mahtaakohan liittyä mitenkään mihinkään?
Kyllä se voi liittyäkkin, onko mikä FFDshow versio käytössä? Onnistuuko käännös vai meneekö ohjelma jumiin?