Mitä mieltä olette Acen powereista? Entä compucasen ja chieftecin? Olen nimittöin konepakettia tilaamassa ja pitäisi mahdollisesti saada 600w poweri. Meinasin ostaa tuon 5750-Näyttiksen, ja myöhemmin ehkä toisen kaveriksi. Compucase ainakin vaikuttaa varmemmalta, ace olisi halpa ja jostain kuulin että tulisi hecin tehtailta nekin... Alkääkä pakottako ostamaan corsairin hx-sarjaa, tulee jo korvista ulos se
Kannattaa kuitenkin ottaa joku varmasti hyvä merkki kuten Enermax, Corsair tai chieftec. Myöskin Cougarin powerit vaikuttaa olevan erittäin laadukkaita. Ja 5750 ratukka on joka tapauksessa aika vähän virtaa vievä kortti joten laadukas 500w riittäisi ihan hyvin
On aikoinaan ollut HEC-Compucase 350W poweri ja ihan hyvä peli. Hec Compucase & Hec Ace & Compucase Altis ovat saman tehtaan tuotteita. Ihan laadukkaita,eikä pahan hintaisiakaan.
No laadukkaita on Enermaxillakin. En ottas riskiä noiden ompucasien kanssa.. Miksi ei Corsair?? Edit: 3 vastausta samaan aikaan
Kallis, rihkamaa ja köyhä? Siis mitä? Corsair on laadukas merkki, niinkuin Enermax, Chieftec ja Cougar. Lueppas testejä.
Ei, Tarkoitin nimimerkkiäni. Ei tällä hetkellä hirveästi rahaa käytössä. Pitää saada monet osaset tilattua. Corsair on laatumerkki, tiedän.
Jos pitää säästää joko powerissa tai näytönohjaimessa niin suosittelen ostamaan halvemman näytönohjaimen. Halpis poweri ei aiheuta kuin ongelmia.
Jos ehdottomasti halpaa poweria, niin täältä ääni Deltacolle, ja miksei sille HEC:illekin. Mut esim Xigmategiin en koskisi.
Itse en taas Deltacoon koskisi. HEC lienee ihan hyvä. Chieftec taas loistava, joten Chieftec voisi olla paras, jos ei rahaa hirmuisesti ole.
Sanokaapas vielä kannattaako ostaa 4850 vai 5750. 5XXX-sarjalaisissa vaan olisi dx11 ja pienempi virrankulutus, mutta kalliimpi olisi. Anteeksi offtopic.
Päivitysvaraa... Joopa joo. Koneissa ei takuulla lähde virrankulutukset nousuun, voit pyöritellä sitä 200w vievää kokoonpanoasi sillä 600w powerilla ihan rauhassa . Osta mieluummi 5770 tai 4870. Mut noist kahdest 4850 tehokkaampi.
Minun mielestä 5750 voisi olla järkevämpi vaikka on vähän kalliimpi. Kun powerin ostat niin Chieftec, Corsair ja Enermax ovat kannattavia. Corsairin takuu on kaikista pisin, 5-7 vuotta riippuen powerista. Enermaxilla 3 vuotta ja Chieftecillä taitaa olla 2-3 vuotta.