Potetut ei näy normaali DVD soittimessa...

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi DVD-noob 24.01.2004.

1. DVD-noob

DVD-noob Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mikäs mättää kun FINLUX F-511 soitin ei osaa näyttää poltettuja levyjä ?
    DVD on koostettu Ulead Media Studiolla ja polttava asema on Aopen DRW4410. Poltto kyllä onnistuu sekä Nerolla että Uleadin DVD-Plugin:illä ja levy toimii tuossa Aopenin asemassa, mutta stand-alone ei näytä sitä... Mikä avuksi ?

2.  
  3. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    eka tuli mieleen et kai noi vob/ifo ym. tiedostot on video_ts kansiossa ja mukana on se tyhjä audio_ts kansio?

4. blackmoon

blackmoon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ei kai maakoodit oo viturallaan?

5. TWB

TWB Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ja kai Finluxissa ylipäänsä toimii DVD-R tai DVD+R levyt?

6. Voorhees

Voorhees Guest

DVD-noob mille levylle poltit R vaiko RW levylle ???

Mulla ei ainakaan DVD+RW levy toimi missään muussa kahdessa DVD lukevassa asemassa, vain kirjoittava itse tunnistaa levyn.
    DVD-RW levyä en ole vielä kokeillut.

Nuo 2 lukevaa DVD asemaa lukee ongelmitta kyllä poltetut DVD+R ja DVD-R levyt.

Pitäiskös olla jokin käyttispäivitys DVD+RW levylle vai pitääkö olla jopa firmware noihin lukeviin.
    Toinen lukeva on toshiban vanha 8xdvd luku ja toinen LG:n 32x CD-RW/DVD read combo asema.

7. DVD-noob

DVD-noob Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jeps siis lisää infoo:

Media on Verbatim DVD+R for data ja maakoodi on alue 2 (siis laitehallinnan kautta näkyy).
    mistäs ton FINLUX soittimen tietää osaako se lukee +r tai +rw levyjä...? Polttonopeuttakin olis kiva pudottaa mut nero ei anna sitä tehä vaan se polttaa sen 4X:nä

Niin ja kyllä ne VIDEO_TS ja AUDIO_TS kansiot on. Ja siis tossa polttavassa asemassa poltettu levy toimii ok mut FINLUX ei ymmärrä sitä eikä pari muutakaan merkkiä mitä olen päässyt testaamaan :(

Viimeksi muokattu: 25.01.2004
  8. Adder_78

Adder_78 Guest

Tietokoneella nyt näkyy mikä tahansa tuotos jonka laittaa DVDR:lle, joten sitä ei kannata käyttää toimivuuden testaamiseen. :D

Millä asetuksilla poltit sen Nerossa? Eli poltitko sen DVD-Video:na, DVD-ROM(ISO):na jne...

Voitko kertoa tarkemmin mitä teit sillä Ulead media Studiolla? Jospa se teki siitä jotenkin epästandardia tavaraa joka kyllä toimii tietskalla, mutta ei ronkeleilla DVD-soittimilla jotka ovat tosi tarkkoja noiden standardien perään...

Toimiiko siinä finluxissa jos polttaisit jonkun DVD leffan niille samoille Verbatimeille? Onko siinä sun soittimessa toiminut + formaatin levyt yleensä?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.01.2004
  9. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  10. veijob

veijob Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samanlaista aihetta mukaillen Nerolla poltettu ja dvd shrinkillä tehty dvd-video, Baier 903 ei lataa levyä ja real magic hollywood+purkukortin softa herjaa väärästä aluekoodista? Kaikki muut softat WinDVD ja MediaPlayer 9.0 ja XBOX pyörittää dvd:n valikkoineen kaikkineen. ihmetyttää tuo real magicin aluekoodi herja levyn pitäisi olla shrinkillä tehtynä aluekoodivapaa vai onko se? polttolevynä TDK:n DVD-RW. Tuo Baier tuntuu olevan tuulella käyvä malli, toisilla pyörittää kaikki ja toisilla ei mitään, regionfree koodeihin ei reagoi mitenkään ja muutkaan kaukosäädin kikkailut sillä ei onnaa mutta tuo 5.1 decooderi pitää sitä vielä olkkarissa ei muu :). Eikä sekään kauan.

11. teropa

teropa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi

Mulla on F-510 Finluxi, ja olen törmännyt täsmälleen samaan ongelmaan. Tosin, olen kokeillut ton samaisen Verbatimin lisäksi myös paria muuta merkkiä.

Videot on oikeassa kansiossa, ja muutenkin koko hommeli pitäis olla aivan oikein kasattu (näkyy kaverin pöytä DVD:llä normaalisti. Kone vaan sanoo "no disc".

Olen tosi vähän löytänyt tästä tietoa, ja ton dvdrhelpin mukaan sen pitäis ymmärtää noi levyt. Nyt herää kymysys, että josko levyjen pitää olla kirkaspohjaisia. Noi kaikki mitä olen kokeillut on ollut jonkun värisiä.

Mutta on se nyt perkele kun 40:n asemat näyttää noita levyjä, mutta tää Finluxin rotisko ei!

Ja kumpaakin -R ja +R:ää on kokeiltu.

Tero

Jaa tämä sivu