1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Porttien avaaminen TW-EA501:stä

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi laiseri 02.11.2006.

  1. laiseri

    laiseri Member

    Liittynyt:
    02.11.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kävin tossa juuri PES kutosen poistamassa kaupasta. Hyväntuntuinen peli kyllä, mutta nyt kun kokeilin sitä Livessä pelata niin ei saa keneenkään yhteyttä jostain syystä. Fight Night kolmosen kanssa ei ollut juuri ongelmia, sitä olen enimmäkseen Livessä mättänyt. Välillä tuli toki "Failed to connect", mutta aika harvoin, 80 matsista ehkä jotain 6-7 kertaa.

    Kattelin sieltä Xbox Dashboardista asetuksia, niin NAT oli moderatella, eli se kai hidastaa toimintaa vähän. Myös ICMP oli noin 10x hitaampi yhdistämään kuin muut testin alueet. Koska olen niin n00b, en tiedä mitä kumpikaan tekee, mutta ajattelin että ne saattaisivat vaikuttaa asiaan.

    ADSL-modeemina mulla on Telewellin TW-EA501 v2. Miten tosta vehkeestä avataan tarpeelliset portit/sallitaan trafiikki boksista nettiin?
     
  2.  
  3. rillix

    rillix Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2006
    Viestejä:
    579
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. laiseri

    laiseri Member

    Liittynyt:
    02.11.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oolrait, tolla saa portit auki, mutta mites sallin kaiken liikenteen tosta modeemista boksin ja liven välillä? Saako sen tehtyä jotenkin tuon DMZ:n kautta?
     
    Viimeksi muokattu: 02.11.2006
  5. rillix

    rillix Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2006
    Viestejä:
    579
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. laiseri

    laiseri Member

    Liittynyt:
    02.11.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ISO KIITOS! Johan toimii. :D
     
  7. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    siirretty xbox alueelle
     

Jaa tämä sivu