Poropeukalolle hieman foobar2000 apua?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Rockie 28.11.2004.

1. Rockie

Rockie Guest

Foobar on keveä, ja tuntuu, että se on se "minun soittimeni" :) Kuitenkin olen ns. poropeukalo vielä sen käytössä, joten voisiko joku vastata kysymyksiini ja antaa vinkkejä?

Kaipaisin esim. Winampin Mediakirjaston tapaista systeemiä foobaariin. Nyt olen ratkaissut sen, että olen tehnyt soittolistan, missä on kaikki biisit ja lähettelen siihen aina uudet biisit. Se on kuitenkin vaivalloista...
    Onko foobarin database-jippo vastaus?
    Foobarin asetuksista löytyvä database-kohta kai tarkoittaa, että voi määrittää kohdekansion, mistä foobar kerää tiettyjen audioformaattien mukaan löytämänsä biisit... Olenko oikeassa? Kuitenkaan en pysty asettamaan siihen montaa eri kansiota, niin kuin haluiaisin... vai teenkö jotain väärin?

Toiseksi, console pomppii silmille.
    Saan seuraavanlaisia ilmoituksia:

1) Olen lisännyt Kaikki kappaleet-soittolistaani kappaleet kahdesta kansiosta: Musa ja Musa ei jakoon. Kaikki kappaleet-soittolista on tallennettu kansioon Soittolistat. Kuitenkin saan joidenkin biisien kohdalla seuraavanlaisia virheilmoituksia:
    INFO (CORE) : opening file for playback :
    INFO (CORE) : location: "Tiedostopolku\[bold]Soittolistat[/bold]\Biisi.mp3"(0)
    ERROR (CORE) : error opening file for playback :
    INFO (CORE) : location: "Tiedostopolku\[bold]Soittolistat[/bold]\Biisi.mp3"(0)

Miksi noin käy?

2) INFO (CORE) : opening file for playback :
    INFO (CORE) : location: "Tiedostopolku\Biisi.mp3"(0)
    INFO (CORE) : Clipping detected. [bold]<--- Mitä tuo tarkoittaa?[/bold]

3) INFO (CORE) : opening file for playback :
    INFO (CORE) : location: "Tiedostopolku\Biisi.mp3"(0)
    WARNING (foo_input_std) : mpeg stream error at 10120821 bytes, attempting resync
    INFO (foo_input_std) : mpeg stream resync successful

Mitä ylläolevassa tapahtuu?

Suuret kiitokset jos joku jaksaa vaivautua auttamaan :)

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 28.11.2004
  2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    1. kohta että tiedostoa ei voi avata, syy voi olla tiedostonimessä

2.http://replaygain.hydrogenaudio.org/player_clipping.html
    tuossa tuosta clipping hommasta

3.tiedostossa on vikaa/korruptiota

sen consolen voi ottaa pois päältä asetuksista.

Jaa tämä sivu