Oletteko tilanneet tuolta? Kuinka kauan toimitus kesti? Olen odotellut viikon ja alkaa vähitellen pinna palaa (kyllä, olen kärsimätön). Ainoa viesti minkä sain oli tilauksesta seuraavana päivänä että tilaus on käsittelyssä. Esim mitään seurantakoodia ei ole tullut. Jos kauppa tekee vain nettimyyntiä niin luulisi edes hoitavan sen nopeasti P******!
Kun ei ole omaa varastoa niin odotellaan maahantuojalta niitä tavaroita, varsinkin suositummat tuotteet tuntuvat olevan aina lopussa. Puhelimella tai sähköpostilla voi kysyä tilannetta. Seurantanumero tulee sähköpostiin kun tilaus on pistetty postiin.
Sieltä webistä näkee varasto saldon. Jos on tilaamasi tavarat varastossa, pitäisi tulla seuraavana päivänä. Muussa tapauksessa siellä lukee joko päivämäärä jolloin tavaraa tod.näk. saapuu tai lukee TE tai EV, jolloin toimitus kestää perkeleen pitkään. # EV = Tehdas ei ole vahvistanut ko. tuotteen toimitusta seuraavaan 30 päivään. # TE = Kyseinen tuote täytyy tilata erikseen tai sitä ei enää voi tilata (end-of-life). Tilauksia ei voi peruuttaa. Lue lisää. Siinä vaiheessa kannatta melkein peruuttaa tilaus ja tehdä uusi ja katsoa, että varastossa on mitä tilaa. Kokemus opettaa :/
hah just joo! ite tilasin sieltä ja varasto näytti 23,oottelin kans seuraavaksi päiväksi.....kaks viikkoa oottelin ja laitoin postia et ei tarvi tullakaan.
Noniin. Peruutin itsekin tilaukseni kun eivät vastanneet puhelimeen tai emailiin. Rahat meni muualle. Hieman enemmän joutuu maksamaan mut positiivisena puolena saan myös tavarani...
Minäkin erehdyin tilaamaan tuolta sisukalut ja v***uiks meni sekin. Väärän henkilön osia lähti tulemaan tiputtain vaikka tilasin kokopaketin kerralla. Yhteyttä ei saa puhelimeela eikä postilla. ens viikolla lähdetään poliisin kanssa selvittämään asiaa. Älkää vaan tilatko mitään tuolta paskalafkasta!
outoa, poropekanhan pitäisi toimittaa tavarat suoraan jostain gnt:ltä tms. ainakin se niiden webinterfacen framehässäkkä ladataan gnt:ltä, aivan kuten nettori.orgin, sieltä tilasin itse ja parissa päivässä tavara kotiovella =) edit: eri puljuthan ne toki on, näköjään pysyn jatkossakin nettorissa jos pitää gnt:ltä jotain saada