kaksi viikkoa vanha LG polttava CD-RW asema ei polta kuin kymmenen musiikki kappaletta levylle. siis kun poltetaan NEROlla mp3:sta normaalia ääniraitaa? onko kukaan törmänny samaan ongelmaan!!! ei oikein ymmärrä enää! resursien hallinta näyttää että levy olisi täynnä tai siis niin kappaletta kuin sinne on nerolla laitettu mutta media player ei soita kuin kymmenen. ja ei kyllä mikään muukaan kuin kymmenen!!! toivottavasti joku olisi viisaampi kuin minä ja kertoisi asian minulle että mikä mahtaa olla vikana
Vähä sekava tuo viesti. Siis koitat polttaa nerolla MP3 -tiedostoja tavalliseksi audio-cd:ksi joka soi ihan tavallisissa soittimissa ?
joo kyllä näin on tarkoitus että kirjoittaisin tavallisia musiikki levyjä mitkä soisi ihna missä tahansa soittimissa!!!
No kato jollain playerillä kuinka paljon tilaa ne 10 biisii vie kun etsä aaltoääni muodossa saa sinne levylle kuin 80 min / 700mblevylle, josko se ois jo niistä 10 biisistä täynnä.
Näkyykö ne siinä poltto-vaiheessa tosiaankin Mp3-tiedostoina? Nehän voi polttaa myös "dataksi", jos kuuntelee dvd-soittimella.
eli siis ongelma on nero puolittaa levylle mahtuvien kappaleiden määrän. nero kääntää mp3 waveiksi ja kun luodaan audio levyä niin nero näyttää että levylle poltetaan 20 kappaletta, mutta kun poltan niin se ei polta kuin kymmemen kappaletta. mikään soitin ei soita kuin sen kymmenen kappaletta mutta näyttää että levyllä olisi kaksikymmentä kappaletta.
No outoo on näyttääkö cd soitinkin että levyllä on 20 kappaletta mutta ei soita kuin 10, onks tää ongelma vaan yhessä levyssä vaiko useammissa, ootko koittanu polttaa uudestaan toisella cd:lle, oudolta kyllä kuulostaa.
kaikki eri soittimet näyttää että levyllä on kaksikymmentä kappaletta mutta ei soita kuin kymmenen. ja olen kokeillut eri aihioille ja olen kokeillut RW levyille ja R levyille. sama tulos oli aihio mikä vaan ja onko RW vai R levy. olen kokeillut NEROn kolmea eri versiota ja olen ottanut uusimmat firmwaret. mistään ei ole ollut mitään apua. voisiko olla kyseessä aseman ja koneen yhteensopivuus ongelma! asema on LG ja kone on COMBAG.
Jaa-a on kyllä todella outo ongelma, koitapa purkaa ne mp3 tiedostot jollain muulla konvertterilä waw:ksi ja polttaa ne sitten ni sillä saa ainakin suljettua hieman ongelman aiheuttajia pois, mulla oli edellinen polttava asema kun se alko temppuilee ni se teki neron mukaan onnistuneita tuotoksia ja soittimet tunnnisti kappaleet mutta ei lähteny soittaa niitä ja lopuksi melkein kaikki audio levyt oli tälläsiä sitten, data levyt poltti ihan normaalisti ja siinä tapauksessa oli vika polttavassa asemassa.
Esim. Cdex tai Audio Convert-ohjelmilla kannattaa purkaa nuo biisit, ja sitten polttaa Nerolla (tai jollain muulla poltto-ohjelmalla), onnistuu varmasti.
Kyselisin semmoista että kun olen polttamassa elokuvaa vcd-muotoon niin millä tavalla saan leikattua ohjelmaa että se menee kahdelle levylle,kun yhteen levyn tila ei riitä?
vaishe-8: voit ihan rohkeasti aloittaa uuden keskustelun aiheesta, tai mikä parempi pieni searchi paljastaa http://www.nefernetti.com/tmpgenc_cut_files.htm