Mulla on toi kaikkien kehuma Shrink 3.2. Se poltti ensimmäiset 20 levyä hyvin, mutta nytten 5 levyä on mennyt pilalle. Kopiossa 10 min ennen levyn loppua kuva pysähtelee eikä toimi.Olen vaihtanut DVD-aseman ja poistanut Shrinkin, asentanut sen uudelleen, vaihtanut levyjä.Ei toimi enää, sama mystinen vika ?
Koitappa ottaa se "esikatselu" pois päältä siinä poltettaessa, sekä sammuta siksi aikaa KAIKKI muut prosessit jotak ovat mahdollista, virustorjunta, palomuuri jne... Ja eihän kone lämpiä kovin kauhiasti polton aikana?
Dvd Shrink ei ole varsinaisesti poltto-ohjelma, oletko kokeillut tuota polttoa joillain toisella softalla? Itse poltan kaiken aina Nerolla, suosittelen kokeilemaan.
-Onko aihiot hyvälaatuisia? -Älä polta aihioita aivan täyteen. -Myös kannattaisi kokeilla quality settingeissä olevaa DEEP ANALYSIS ja ERROR COMPENSATION kohtia (hidastaa prosessia, mutta jälki pitäisi olla parempaa). Eikös se shrink käytä juuri neroa polttoon.
Kiitoksia kaikille vastaajille. Vika löytyi: -häiriö löytyi näytönohjaimen ajureista, syötin ne uudestaan ja 98 SE käyttiksen. Nytten toimii. Shrinkki käyttää tosiaan Neroa. Hyvää kevättä kaikille!