Mikähän mättää kun toissapäivänä vielä polttelin hyvällä menestyksellä DVD-RW levyille ja nyt ei enää polta. Ostin viimeviikolla uuden polttavan, Samsung TS-H552U ja on tullut polteltua kaikki mahdolliset formaatit läpi onnistuneesti. DVD-R:lle poltto onnistuu mainiosti. Nero ilmoittaa joko "Kirjoitusvirhe" tai "Session sulkeminen epäonnistui". Levyille ei tule raidan raitaa, eikä DVD-RW levyjen pelkkä tyhjennyskään onnistu Toinen pienempi asia, mikä ihmetyttää, niin minulla on 8x DVD-R levyjä, mutta mikään polttosofta ei anna polttaa niile kun ainoastaan 2x tai 4x. Levyt ovat Prodye Black V8
Tere tulemast Samsung-susien onnelliseksi omistajaksi. Itsellä mennyt kaksi Samsung TS- dvd-poltinta takuuvaihtoon juuri saman vian vuoksi. Kannettavassa tilttas kolmen levyn polttamisen jälkeen ja kotikoneessa kesti melkein kaks viikkoa... Nyt ei oo enää Samsungeja itellä...
Jaahas, yleinen vika siis. Täytyy vaihtaa merkkiä, joten kysynkin, että onko LG:n polttavat kuinka laadukkaita vai onko parempi turvautua Sonyyn?
Olen ollut oikein tyytyväinen tähän LG:n polttavaan. Ja kun hintakin oli jotain 50 e verkkokaupassa, niin voin suositella lämpimästi. Kaikki mitä oon polttanu on toiminu veljen DVD-soittimessa ja omassa PS2:ssa.
Mulla on 12x polttava LG dvd asema ja oon ollu tosi tyytyväinen eikä ole ollut mitään ongelmia, 16x saa jo aika halvalla ja on hinta laatusuhteen kärjessä.