1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

polttavat DVD:t kovolla

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi barlund 08.08.2003.

  1. barlund

    barlund Member

    Liittynyt:
    08.08.2003
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko tuoretta käyttökokemusta esim. Panasonicin
    DMR-HS2:sta? Onko markkinoilla vielä vastaavia laitteita?
    Linkkejä näitä käsitteleviin sivuihin otan kiitollisena vastaan.
    T.J
     
  2.  
  3. mutku

    mutku Member

    Liittynyt:
    06.06.2003
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No, kesäkuussa tuli moinen Panasonic hommattua. Ihan kaikkea ei ole tullut vielä kokeiltua, mutta tähän astiseen olen ollut täysin tyytyväinen.

    Tietoa esim.
    http://www.techtronics.com/uk/shop/50-panasonic-dmr-e50-multi-region-dvd-player.html

    Yritin ostaa Verkkokauppa.comista, kun oli niin paljon halvempi kuin oikeessa kaupassa, mutta 3 vkoa meni eikä kuulunut, joten ostin normikaupasta ja oli 5 v jotain takuutakin (+ hyvät suom.kieliset ohjeet). Helppohan se on myydä halvalla jotain mitä ei ole! Ja nythän sielläkin on hinta noussut liki samaan kuin jossain kodinkoneliikkeessä...

    Toi DVD-ROM on osoittautunut mulle oikein riittäväksi "kovalevyksi". DVD-R:lle sitten taltioin sellaiset jotka haluan säilyttää.

    Asennukset meni kyllä todella kivuttomasti ja olen onnistuneesti siirtänyt joitain vanhoja VHS:iä "talteen" DVD:lle.

    Ainoa miinus on ollut että SuperVideo-CD formaattista CD-R:ää ei tunnistanut - vika voi olla tietysti poltetussa levyssäkin... täytyy tutkia kunhan taas on aikaa. Itse VideoCD-formaattiset CD-R:t kyllä toimi ihan hyvin.
     
  4. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Kannattanee hakea esille ne muutamat vanhemmatkin viestiketjut, joissa ko. laitetta sivutaan.

    Vaihtoehtoja löytyy ainakin Pioneerilta (kunhan saavat sen myyntiin) ja Toshibalta (jota ei Suomesta oikein saa ostettua). Ja onhan Panasoniclta julkistettu jo seuraajakin tuolle HS2:lle, oikeastaan koko sarja laitteita pelkästä DVD-RAM-mallista alkaen ainakin 120 gigaiseen levyyn.
     
  5. lamp75

    lamp75 Member

    Liittynyt:
    19.03.2003
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Jaa tämä sivu