Osaisiko joku neuvoa mistä seuraavanlainen virheilmoitus johtuu: I/O Error! Device: [1:1:0] GIGABYTE GO-W1608A B8S2 (F (ATA) ScsiStatus 0x02 Interpretation: Check Condition CDB: 2A 00 00 00 00 20 00 00 20 00 Interpretation: Wrie (10) - Sectors: 32 - 63 Sense Area 70 00 05 00 00 00 00 0A 00 00 00 00 2C 00 00 00 00 00 Interpretation: Command Sequence Error Virhe siis tuli Dvd Decryptedillä TDK:n Dvd-R poltettaessa.
jaahas, kiinnostais kans. lg4081 tehnyt muutamat vastaavat. se lyö ton errorin heti polton alussa ja levy on sen jälkeen kelvoton. prodyen lätyillä.
Pari kertaa olen vastaavaan törmännyt ja ongelma oli aihiossa, paketista seuraava aihio peliin ja taas onnistui poltto ihan normaalisti. eli mun kohdalla on sattunut pari susi aihiota kohdalle. aihion ei välttämättä tarvitse olla sinällään susi vaan siinä saattaa olla likaa tai muuta joka aiheuttaa tuon. ei välttämättä ole sama ongelma kaikkein kohdalla jotka tuohon herjaan törmäävät!
Itsellä on pari kertaa tullut vastaan ja samoilla levyillä. Eivät kaiketi olleet yhteistyöhaluisia polttavani kanssa.
Ovara....Oliko noi sun TDK levyt Nierlen mallia printatable, joissa on nyt B-merkintä ja ei saa palauttaa ilmoitus (valkosii ilman nitää tekstiä ja logoa)
Mulla tuli sama herja levyä lukiessa. Tein ISO-filua kovalevylle. Vanha naarmuuntunut levy. Virhe aina samassa kohtaa (72% luettu).