1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Poltettu dvd-r tökkii

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Loopis 11.07.2006.

  1. Loopis

    Loopis Member

    Liittynyt:
    11.07.2004
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli... olen vanhalta vhs kasetilta ensin siirtäny konsertin kovolle (mpeg). Sieltä sitten TMPGENC Source Creatorilla erottanu siitä kuvan ja ääniraidan. Sitten TMPGENC DVD Authorilla tein chapterit ja dvd kansiot ja lopuksi Nerolla poltin dvd:lle. Mutta sitten kun katson sitä dvd-soittimille niin kuva jumittuu. Esim se pysähtyy kohdassa 1:21 hetkeksi ja jatkuu kohdasta 1:30. Ja sitten se voi yhtä äkkiä hypätä 10 minsaa eteenpäin.

    Onko tietoa missä mättää?
     
  2.  
  3. jokinen1

    jokinen1 Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2004
    Viestejä:
    128
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Epäilen DVD soitinta,mulla on kaksi erimerkkistä DVD-soitinta,toisen kanssa tunttuu välillä olevan ongelmia,ja toinen pelaa moitteettomasti.Jos sulla PC:llä ei kuva nyi? ja toimii dvd niinku pitää.
     
    Viimeksi muokattu: 12.07.2006
  4. eduard0

    eduard0 Active member

    Liittynyt:
    27.06.2005
    Viestejä:
    1,396
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Myös huonolaatuiset levyt ja sen seurauksena huono polttoura aiheuttavat helposti tuollaisen ongelman. Video-DVD:t on syytä polttaa melko hiljaisella nopeudella ihan varmuuden vuoksi, itse käytän maksimissaan 4x nopeutta niihin. Kannattaa tietysti myös koittaa toisella DVD-soittimella.
     
  5. Loopis

    Loopis Member

    Liittynyt:
    11.07.2004
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voiko toi tökkiminen johtua siitä jos esim olen vahingossa tehny NTSC muotoon sen ja polttanu sit DVD:lle. Ja yrittäny katsoa sitä PAL dvd:llä? Voiko se aiheuttaa kuvan tökkimistä ja pysähtymistä? Onko tietoa?

     
  6. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Nykimistä voi tulla PAL -> NTSC muunnoksessa, mutta sen ei pitäisi silti pysähtyä tai pomppia sekunteja eteen tai taakse. Yleensä ongelma tuon NTSC:n kanssa on se että värit eivät näy.
     

Jaa tämä sivu