Poltettu DVD ei toimi

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi tikkAr1 14.03.2007.

1. tikkAr1

tikkAr1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs ongelma olis tällänen: Olen yrittänyt varmuuskopioida DVD elokuvia dvd levyillä ja vaikka poltto onnistuu ihan ok niin levyt eivät kuitenkaan soi dvd-soittimessa. Polttelen tolla NERO 6 ohjelmalla ja asemana minulla on Plextor PX-716A. Oon kokeillu molemmilla sekä + että - merkkisillä levyillä ja useissa DVD-soittimissa. Tässä tietokoneen asemassa levyt toistuvat ihan hyvin. Pitäiskö tuo multisession olla päällä vai ei?

2.  
  3. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

Multisession ei pidä olla päällä. Jos on päällä niin ei sulje levyä ja ei sitten töimi.

4. -kari-

-kari- Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oletko koettanut usealla eri levymerkillä? Kaikki halpis levyt eivät tahdo oikein toimia kaikissa pöytäsoittimissa. Ilmeisesti olet polttanut dvd videona video ts kansiosta, vai kuinka? Millä ohjelmalla olet pc:llä katsellut? Koeta myös pienentää polttonopeutta.

5. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jeps, kuten tuossa jo sanottiin, vauhti pienemmäks, ja tietyn merkkiset aihiot ei toimi kaikissa toistimissa... forumeilta löytyypi tietoa minkä merkkiset toimii parhaiten ja missä masiinoissa.

6. tikkAr1

tikkAr1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo siis olen polttanut pienimmällä nopeudella mitä löytyy. Ja ei pitäs ihan mitään halvimpia levyjäkään olla nää on jotain TDK:n levyjä. Ja ihan oikein video_ts kansioon olen polttanut. Ja tietokoneella olen käyttänyt sellasta ohjelmaa kuin Intervideo windvd 5.

Viimeksi muokattu: 15.03.2007

Jaa tämä sivu