Elikkäs ongelma olis tällänen: Olen yrittänyt varmuuskopioida DVD elokuvia dvd levyillä ja vaikka poltto onnistuu ihan ok niin levyt eivät kuitenkaan soi dvd-soittimessa. Polttelen tolla NERO 6 ohjelmalla ja asemana minulla on Plextor PX-716A. Oon kokeillu molemmilla sekä + että - merkkisillä levyillä ja useissa DVD-soittimissa. Tässä tietokoneen asemassa levyt toistuvat ihan hyvin. Pitäiskö tuo multisession olla päällä vai ei?
Oletko koettanut usealla eri levymerkillä? Kaikki halpis levyt eivät tahdo oikein toimia kaikissa pöytäsoittimissa. Ilmeisesti olet polttanut dvd videona video ts kansiosta, vai kuinka? Millä ohjelmalla olet pc:llä katsellut? Koeta myös pienentää polttonopeutta.
Jeps, kuten tuossa jo sanottiin, vauhti pienemmäks, ja tietyn merkkiset aihiot ei toimi kaikissa toistimissa... forumeilta löytyypi tietoa minkä merkkiset toimii parhaiten ja missä masiinoissa.
Joo siis olen polttanut pienimmällä nopeudella mitä löytyy. Ja ei pitäs ihan mitään halvimpia levyjäkään olla nää on jotain TDK:n levyjä. Ja ihan oikein video_ts kansioon olen polttanut. Ja tietokoneella olen käyttänyt sellasta ohjelmaa kuin Intervideo windvd 5.