Mikä avuksi seuraavaan ongelmaan? Poltin Nero6:lla musiikki CD:n ja lykkäsin sen stereoihin. Muuten toimii OK, mutta kun pitäisi manuaalisesti kappaletta vaihtaa kesken biisin, niin stereot ei löydä seuraavan kappaleen alkua. Aikansa surraa ja sen jälkeen yrittää soittaa seuraavan biisin. Tätä jatkuu niin kauan kunnes löytää "toimivan" biisin (esim. biisi 7) alun ja alkaa soittaan sitä. Stereot on melkein uudet. Kyseinen levy toimii autosoittimessa täysin OK. Originaali levyt toimivat oikein, mutta siitä varmuuskopioitu tosiaan ei... Oon koittanu polttaa sekä mahd. nopeella että mahd. hitaalla, mutta lopputulos sama. Auttaisko poltto-ohjelman vaihto? Vai onks noi stereot vaan semmoset, että biisejä ei paljo vaihdella poltetuissa levyissä.
Mulla tuli sama vika tossa viikko sitten. Oletan kyllä, että mulla se johtuu siitä, että muutin biisien tauon pituuden todella lyhkäiseksi ja taisin vielä laittaa johonkin crossfaden päälle..
Mulla taas on ilmenny semmonen vika et mitkään soittimet ei löydä muka levyä autossakin tulee tämmönen viestiisk error ja kun levyä runttaa useemman kerran sisään niin se useimmiten rupee pelittämään..
mulla oli sama vika nerolla poltettujen levyjen kanssa, autossa ei toiminu mutta muissa soittimissa kyllä. Ratkaisu, vaihda polttosoftaa.
Jep, softan vaihto auttoi. Kokeilin DeepBurneria ja homma pelitti. Kyseinen ohjelma ei kuitenkaan tue CD Text -toimintoa. Mitkä muut polttosoftat tukee CD Text -toimintoa? Onks esim. BlindWrite hyvä vaihtoehto? Päivittelin muuten tässä välissä Nero7:aan ja se toimi vielä huonommin kun toi kutonen. Sen lisäks, että biisit ei vaihdu niin ne myös pätkii ja katkoo kesken biisin. Nero7:ssa taitaa olla jo niin paljon kaikkee muuta sälää, että CD:n poltto on enää pakollinen sivuseikka mikä ny viä roikkuu ohjelmassa mukana...
Nero 7:n MP3 -> AudioCD muunnoksessa on ongelmia, samoin jos käyttää sen crossfade ominaisuutta niin tulee ongelmia. Yksi tapa on itse muuttaa kappaleet WAV:ksi ennen polttoa ja lisätä nuo WAV:it sitten Neroon. http://www.burrrn.net/?page_id=4 tuo tukee CD-Text:iä.