PNY GeForse 8800GT lämmöt

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi jouni2007 25.09.2008.

1. jouni2007

jouni2007 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Wlikkä käykö kortti liian lämpimänä kun kone tiltailee välillä tossa luva lämpö asteista. Vai mistä johtuu että kone tiltaa kesken pelamisen ja välillä jopa kesken netti surfailun johtuuko just lämpö tilaista. Jos johtuu niin voiko tota näytiksen tuuletnta säätää jollail ohjelmalla.

2.  
  3. po1tsu

po1tsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla täysin sama ongelma 8800gts 330mb näyttiksen kaa! En oo ite saanu selvitettyy mistä johtuu...

4. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Rivatunerilla saa ainakin säädetty tuulettimen nopeutta. Itse olen sillä myös säätänyt oman gt:ni.

Idle lämmöt mulla on noin 5 astetta korkeammat eikä ole mitään ongelmaa. Paljonkos sun rasitus lämmöt on esim. pelatessa?

En kyllä usko, että kone tilttaa nettisurffailussa näyttiksen takia. Vai tuleeko grafiikka virheitä tiltatessa? Paljonkos muiden osien lämpötilat on?

5. po1tsu

po1tsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla ainakin kun heittää esim vaikka nettisurffailun kesken tileen niin tulee bsod ja valittaa jotain nv4_disp.dll infinite loop.
    Tai sitten jää windowsiin ja tulee error boxi jossa lukee että display driver has stopped working normally tai jotain ja grafiikat menee ihan perseelleen. Resot kauheeks jä värit ihan oudoiks ja kauheiks...

6. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Onkos po1tsu päivittäny näyttiksen ajurit uusimpaan?

Tuolla monta sivua juttua tosta nv4_disp.dll infinite loop ongelmasta:http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=4432
    Viimeisimmillä sivuilla uuttakin keskustelua.

7. Dahbob

Dahbob Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuo nv4_disp.dll tulee jos ajureissa jotain mätää, ehdottaisin uusimpien ajureitten asentamista oikealla tavalla. (eli safe modessa uninstall ja driver cleanerilla myös loput jämät pois safe modessa)

8. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    miksköhän mulla sigun näyttiksen lämmöt on vistassa idessä 4 astetta kovemmat (48 astetta) kuin xp:ssä (44 astetta)?

9. EasyNote

EasyNote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mahdollisesti vista rasittaa enemmän näytönohjaintasi kuin XP, onhan se graafisempikin moninpuolinen yms.

Jaa tämä sivu