Plextor PX-708A - Pioneer A06 / 106 - LG GSA-4040B

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi befbark 08.10.2003.

1. befbark

befbark Guest

KAIKKI HEHKUTTAA NÄITÄ KOLMEA!!!

KERTOKAA KOKEMUKSIA - MIKÄ KANNATTAISI OSTAA?

Haen siis laatua (nopeudella ei väliä), hintakin voi olla korkeimmillaan 300 euroa, jos se vaikuttaa suuresti laadun määrään!!!

Eikös tuo LG ole kaikista halvin näistä kolmesta?!? Mitens on laadun kanssa?

NO KYLLÄPÄ MINÄ NYT KYLVÄN TOTA LAATU-SANAA KAIKISSA VIESTEISSÄNI :)

2.  
  3. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuota kyseistä LG asemaa en omista vaan LG GMA 4020b version ja olen ollut erittäin tyytyväinen!
    Käy katsomassa Median yhteensopivuus testit täältä: http://www.dvd-netti.com/dvd-media/index.html
    Näet itse kuinka mikäkin asema on eri aihioilla toiminut jne.
    ja poikkea myös foorumin puolelle jossa on asemakohtaisesti käyttökokemuksia ja mielipiteitä !

4. JTK

JTK Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    CDRLabs.com löytyy testit Pioneer 106, Plextor PX 708A ja LG GMA .
    Itse valitsin tuon Plextorin Verbatim DVD+R x4 ja TDK DVD+R x4 olen poltellut ja hyvin pelittää. Se on siinä.

5. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ostin kuukausi sitten LG:n GSA-4040B aseman. Eihän siinä mitään, edullinen ja toimiva asema vaikkei aina polta niin nopeasti kun pitäisi;-)

Jos tänäpäivänä olisin ostamassa niin ottaisin ilman muuta Plextorin, vanha 24X polttava CD-RW:kin oli Plextor joten luottamusta löytyy...

Ja kun vielä testit ja käyttäjien kokemukset puoltavat. Ja hintakin on pudonnut alle 300 euron.

Katso täältä lisää:
    http://www.dvdrhelp.com/dvdwriters.php?DVDnameid=120&Search=Search&list=#comments

Plextor "testivoittajana" täälläkin:
    http://www.extremetech.com/article2/0,3973,1309404,00.asp

6. Adder_78

Adder_78 Guest

7. amtiainen

amtiainen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pioneerin 106
    + Toimii luotettavasti
    + Laite tuki on laaja (jopa harvinaisimmissakin DVD julkaisusoftissa)
    + Polttaa tunnetusti huonommatkin levyt hyvin.

LG GSA-4040B
    + Halpa
    + DVD-RAM tuki

Plextor PX-708A
    + 8x poltto DVD+R levyille
    - 8x poltto vain DVD+R levyissä

Eli itse suosittelisin Pioneerin jos nopeudella ei ole väliä. LG jos DVD-RAM tuki kiinnostaa ja nopeutta arvostaville DVD+R levyjen käyttäjille Plextorin asemaa. Ei mielestäni mikään vaikea valinta.

No laadusta varmaan voisi sanoa että ainakin kaverin Pioneer A05/105 on vaikuttanut todelta hyvältä. Monet ovat foorumeilla valitelleet että LG ei toimisi samaan aikaan kun muuta sanovat että toimii hyvin. Sekin voi vain johtua siitä että asema on halpa joten sitä on monella = enemmän käyttäjiä, enemmän valituksia. Ja plextor varmaan on ihan laadukas. Tosin Plextorin PlexWriter 48/24/48A malleissa ei CD-RW levyt toimi windows XP koneissa joka ei minusta anna kovin imartelevaa kuvaa Plextorin laadusta vaikka asema maksaa huomattavasti enemmän kuin laadukkaat LG asemat.

Jaa tämä sivu