Olen kiinnostunut tuosta Plextorista. Onko tuo hintansa arvoinen??? Eikös tuossa ole 24kk Onsite-takuu? (Mikrobitin vertailussa luki vain 12kk Onsite-takuu?) Tuon saitin mukaan takuu on 24kk http://www.plextor.be/english/products/PX708A.htm
ainakin minun mielestäni on, (arvokashan se on) mutta hyvää ei saa halvalla. ja on se mullakin, eikä ole "susia" tullut yhtään, varauksettomat suositteluni
Kyllä silläkin susia tulee, mutta yleensä se vika on kyllä levyissä ei asemassa. Reilut 200 polttoa kyseisellä asemalla takana ja ihan tyytyväinen olen ollut ) Ennen mulla on ollut Pioneer 104 ja Nec 1300a, joista varsinkin Pioneerista tykkäsin. Nec 1300a oli kyllä jonkinlainen pettymys. Ei se aseman hinta nyt niin kauheasti haittaa, pääasia on että myös halvat levyt palaa ok. Polttolaatu maksaa sitten sen aseman hinnan takaisin pitkällä tähtäimellä.
Kun ostin Plextorin CD-RW:n pari vuotta sitten niin myyjä ilmoitti että Suomessa takuu on 12kk mutta että tuo 24kk on voimassa jos asioin suoraan Belgiaan. No Plextorit on laatulaitteita joten ei tarvinnut tuota takuuhommaa testata käytännössä...