Hei! Olen aikeissa päivittää konettani, jotta esim. Crysis ja NeedForSpeed ProStreet pyörisivät pelattavasti, muttei kuitenkaan ihan low-asetuksilla. Minulla on muistit, kotelo, kovo ja DVD/RW-asema omasta takaa, joten olisin vaihtamassa emoa,prossua,näyttistä ja poweria. Budjetti ei saisi mennä yhtään yli 500€. Itse olen ajatellut seuraavia: Emolevy: ABIT S775 IP35 ATX DDR2 SATA2 GLAN HD 8C Näytönohjain: XFX GeForce 8800 GT PCIE 256MB Prosessori: INTEL CORE 2 E4500 2.2GHZ 800/2M S775 Virtalähde: ? Viestiä vaan tulemaan,jos jollain on jotain huomautettavaa tai muutettavaa.
Tuon virtalähde kannattaa myös vaihtaa johonkin 500w virtalähteeseen niin kestää kellotustakin. Tulee kymppi tai pari lisähintaa, mutta pysyy silti budjetissa. Tässä päivitetty paketti, mutta kyllä tuo kokoompako tuolla edelliselläkin pyörii.
jeps... Ja vaikka kellottelekin, niin kyllä tuo 430w mallikin riittää. Tehoa antaa ulos tesien mukaan reilu 500w...
Osaatteko sanoa, paljonko tuota prossua on yleisesti saatu kellottumaan ilman mitään lisätuulettimia?