Pitkät MP3:set yksittäisiksi kappaleiksi?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Drontal 10.06.2002.

1. Drontal

Drontal Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten ja millä ohjelmalla kannattaa pilkkoa pitemmät MP3-filet yksittäisiksi biiseiksi? Osaako joku ohjelma tehdä tämän esim. CUE-tiedoston perusteella? Lähinnä pidempiä livesettejä silppuaisin palasiksi, sitten CD:lle ja levyhyllyyn. Jos levyllä on vain yksi raita jonka pituus on esim. 73.48, eikä soitin osaa indeksihakuja niin sen oikean biisin hakeminen on rasittavan tuskaista.

2.  
  3. petrau

petrau Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Drontal

Drontal Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitti vinkistä. Tuolla ei pysty pätkimään muuten kuin framemäärän perusteella, ei esim. keston mukaan. Jos tahtoisi ensimmäisen pätkän vaikka välillä 00.00 - 06.47 ja seuraavan taas 06.47 - 11.32, jne... Exact Audio Copyssa on sellainen toiminto kuin "Split wav by cue sheet", eli juuri se mitä haenkin. Tarjoamani cue-file vaan ei kelpaa. Cuet ovat ihan normaaleja Winampin cueja, mallia:
    TRACK 01 AUDIO
    TITLE ""
    PERFORMER ""
    INDEX ""
    Jostain syystä tämä ei kelpaa. Selasin manuaalia, mutten vastausta löytänyt...

5. petrau

petrau Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuolla MP3 Sound Cutterilla ainakin itse olen saanut nuo biisit pätkittyä keston mukaan.
    ( eli tuo toinen linkki, MP3Cutter )
    Eli valkkaa vain biisin ja liukupalkkia siirtämällä aloituskohta. "Sormenkuva" ylös merkkaa aloituskohdan. Taas liukupalkki ja siirto lopetuskohtaan. "Sormenkuva" alas merkkaa lopetuskohdan. Sen jälkeen tallennus jossa voi valita Bitraten.
    Itse en noilla "cue":lla ole tehnyt. Mutta tällä onnistuu ainakin ajan mukaan.

6. yomannain

yomannain Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos et millään mp3 cutterilla saa mieleistäsi jälkeä aikaan, mikset converttaa kappaletta wav ja leikkele sitten, kun kuitenkin aioit polttaa sen audiona?

Jaa tämä sivu