Uskotteko siihen että piratismi loppuu parinvuoden sisään kokonaan ?? Piratismi ei lopu koskaan ja se on mahtava juttu ! Kun vertaisverkko tuli niin silloin alko laittomien tiedostojen jakaminen/latamineen kovasti. P2p ohjelmat ei koskaan lopu eikä piratismi.. Aina joku keksii Crackit, Serialit, Cd-keyt jne! Kaiken saa ilmaiseksi jos vaan haluaa/osaa... Turhaa työtä ne tekevät jotka koittavat estää piratismin ja sen leviämisen..Piratismi kasvaa vaan..Joitain pahoja tekijöitä on saatu kiini jäljittämällä mutta ei sekään tuo suurta muutosta Tähän piratismi maailmaan!
No tuskin tuota pystyy koskaan estään. Itse voisin kyllä lopettaa piraatti tuotteiden lataamisen, jos esimerkiks pelien ja musiikin hinta romahtaisi siedettävälle tasolle. Mä en juurikaan noita p2p verkkoja käytä, kun ovat niin kovin hitaita ja jossain määrin "turvattomia". Tiedostojen siirtoon on olemassa vain yksi oikea protokolla ... Ja onhan se perseestä ajatella, että kaiken saa ilmaseks. Jos kaikki ihmiset latais ohjelmansa netistä ilmatteeks, niin kohta meiltä loppuis laatuohjelmat kokonaan. Kyllä niitä ohjelmistoja ja albumeita kannattaa välillä ostaakin, ihan vaan tuen antamiseksi kehittäjälle tai siks, että tuote on vaa nii hyvä.
FTP?? Samaa mieltä muuten tuosta ostamisesta. Kyllä hyvä tuote kannattaa hommata alkuperäisenä. Itse en noita ohjelmia pahemmiten lataa, mutta elokuvia/sarjoja sitäkin enemmän. Syynä on Suomen liian pitkät julkaisuajat/kalliit hinnat. Esikatselen ensin ja ostan hyvät ale laareista talteen.
joo piratismi tuskin loppuu koskaan.sen sijaan warettaminen saattaa loppuakin kun warettajien ajojahti alkaa kiivastua ja korvausvaatimukset lisääntyy.
Ei sitä ainakaan ihan heti saada kuriin, tuskin ollenkaan niin kuin tässä on nyt puhuttu. Minun syy on, että kaikki maksaa niin perkuleen paljon, ettei kukkaro kestä kaiken ostamista..siksipä siis..olen myös samoilla linjoilla tuon ostamisen kanssa peex:in kanssa
Piratismi on ikuista. Ahneet yhtiöt pyytävät vain lisää rahaa kuluttajilta jotka haluavat jotain musaa tai vidioita, mihin nojata no tietenkin piratismiin. Keksin muuten ratkaisun piratismin lopettamiseen, antaisivat kaikkea ilmaiseksi, niin piratismi loppuisi varmaan.
Niinpä, "ahneet yhtiöt pyytävät vain lisää rahaa kuluttajilta" ja ahneet kuluttajat haluavat kaikkitässäminullehetijailmaiseksi... Vaikea yhtälö..
Niin kauan kuin meillä on sananvapaus ja vapaus valita mitä teemme niin niin kauan on piraismia. - Siis täh? En todellakaan... Ja vielä viimeviikolla näytti että lainkuuliaisista ihmisitä koitettiin tehdä rikollisia täällä Suomessa.