Eli pitäisi saada muutettua mpeg ja mpg VCD:ksi (tai SVCD en ole varma soittaako soittimeni)...kokeilin TMPGEnc:lla mutta en saanut DVD-soitintani soittamaan levyä... Soitin on Pioneer DV-350 Jos joku omistaa saman soittimen niin olisi kiva jos kertoisitte ohjeet millä ohjelmilla ja miten saan muutettua mpeg ja mpg silleen että soitin soittaa ne... TMPGEnc kokeilin silleen,että ajoin tiedoston (mpeg) ohjelmalla läpi ja sitten poltin tiedoston CD-R ja koitin pistää soittimeen, mutta soitin vain herjasi että ei pysty soittamaan... Olikohan kaikki asetukset oikein? Ihan vakiona pidin kaikki asetukset enkä muutellut mitään...
No mä olen tehnyt mpg tiedostoista VCD levyjä nerolla. Eli Ottanut sieltä tee uusi Video CD jne. Sitten valinnu sen mpg filen mistä vcd:n haluan ja sitten nero tiedoston koosta riippuen max. 5 minuuttia lataa sitä mpg:tä siihen VCD projektiin ja ottaa samalla tietoja siitä (Onko MPEG1, 2, jne.) Sitten se joko on siinä eli poltat tai sitten se kysyy haluatko muuttaa mpg:tä esim jos resoluutio kusee tai joku muu. Mulla on toi pioneeri ja loistavasti on toiminu kaikki noi nerolla tehdyt VCD:t. Mpeg:t nero joutuu sitten ajamaan läpi jotta siitä saa VCD:n tehtyä ja siinä sitten kestää tunteja ja tunteja. No toivottavasti tämä auttaa. Niin ja tuo DV350 soittelee nuo SVCD:t.
No Nerolla ei kyllä kannata mitään VCD/SVCD:tä pakata. Sillä ei saa aikaiseksi kun surkeaa laatua ja se on hidas. Ainoa hyvä puoli on että sitä on helppo käyttää. )
Joo oon kyllä ton laadun huomannu ja on kylläkin pitänyt jo kauan aikaa ruveta säätämää noita (S)VCD:itä noilla vähän paremmilla softilla mutta kun vielä se kipinä, into ja jaksaminen löytyisi.