pinnacle studio 9: painikkeiden autom. numerointi

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi hakkaaja 24.07.2005.

1. hakkaaja

hakkaaja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin.. Kun tällä pinnaclella olen vääntänyt dvd-valikkoja sisältäviä elokuvia, olen törmännyt ongelmaan: Ohjelma numeroi automaattisesti valikkoon tehdyt "buttonssit", tyyliin: 1:Katso elokuva, 2:Kohtausvalikko jne... Kirjoittakaa, jos tiedätte keinon, jolla numeroinnin voi välttää.

2.  
  3. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kaksoisklikkaa Menu-editori auki ja editoi Chapter tekstistä se "risukasa" (#) merkki pois...

4. hakkaaja

hakkaaja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kun pyyhin #-merkin pois, numerointi tapahtuu juuri edellä kirjoittamani viestin mukaisesti. (1:Katso elokuva, 2:Kohtausvalikko jne... ) Kun taas #-merkin jättää "chapter"-tekstin perään, ohjelma heittää numeron tekstin perään. (Katso elokuva 1, Kohtausvalikko2 jne..) En vain millään keksi keinoa, miten numeroinnin voisi välttää kokonaan. Olisiko vielä neuvoja?

5. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Minulla kyllä kaikki numeroinnit lähtee tuolla tavalla pois eikä noihin tule missään vaiheessa ETEEN mitään numeroa automaattisesti. Kunhan annat jokaiselle napille jonkun nimen niin se riittää. Mikä versio ohjelmasta sinulla on? Onko se varmasti ostettu täysversio vaiko joku jonkun laitteen kylkíäisenä saatu riisuttu SE tai LE versio, niissähän on yleensä rajoituksia muokattavuuden suhteen?

6. hakkaaja

hakkaaja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jaa.. En tiedä sitten, mikä on vikana, mutta näin joka tapauksessa tapahtuu. Kaverillani, joka käyttää samaa ohjelmaa, ei ole tälläistä ongelmaa. Studio on kyllä asennettu ihan ostetusta täysversiosta, jonka lainasin tutultani..

Jaa tämä sivu