Pinnacle Studio 9 ja SP2 ongelma

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Sportroof 21.03.2008.

1. Sportroof

Sportroof Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on Pinnaclen Studio 9 Plus 9.4.3 versio ja Windows XP Professional käyttöjärjestelmä. Ongelmia tulee kun asennan SP2:n. Silloin Pinnaclessa nauhoitus kameraan lakkaa toimimasta.

Löytyykö keltään lääkettä ongelmaan?

Kyseleepi Sportroof

2.  
  3. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Olet aika myöhään liikkeellä tuon ongelmasi kanssa. SP2:kanssa oli monta vuotta sitten paljon ongelmia firewireliitännän kanssa mutta tuntuu että aika on parantanut taudin koska enää ei juuri kukaan tuota valita. Itsellänikin oli aivan sama ongelma joka parani kuin kertaheitolla kun kerran olin käynyt koneen verkkoasetuksia kropaamassa, ikävä kyllä en muista tarkemmin mitä tuossa tein. Eli SP2 päivityksen jälkeen sain kyllä videot edelleen kulkemaan koneelle päin mutta takaisin kasetille siirrossa tuli aina välillä mustia katkoksia.

http://www.digivideo.fi/phpbb2/viewtopic.php?p=1710127#1710127

4. Sportroof

Sportroof Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu myöhään olen liikkeellä koska SP2:n puute ei ole muuten koneen käyttöä häirinnyt. Nyt on kuitenkin saatavilla päivityksiä (esim. Java) jotka vaativat SP2:n. En kuitenkaan viitsisi sitä asentaa ennen kuin tiedän varmasti että Pinnacle toimii luotettavasti.

Jaa tämä sivu