No joo minulla olisi tälläinen ongelma joka alko noin viikko sitten (sitä ennen kone toimi hyvin) että joka ikisessä netti pelissä mitä yritän koneella pyörittää niin pingi pomppii tasasesti noin viiden sekunnin välein. 200-3k Olen jo testannt formatoida koneen ei auttanut. Putsannut koneen pölyistä. Skannanut konetta ennen ja jälkeen lukuisilla virus skannereilla eikä mitään löydy. Samassa talossa on toinen kone samalla netillä jossa tätä kyseistä ongelmaa EI esiinny joten voin siitä päätellä että vika on omassa koneessani... Plus että Lataukset ja muut netti yhteydet kuten selain nopeudet toimivat ihan moitteettomasti. En oo mikään ihmelapsi näitte koneitten kanssa niin aattelin vaan jos joku täällä voisi tietää mistä tälläset ongelmat voisi johtua? Ja anteeksi näin jälkeen päin jos tämä on väärässä osiossa.
oikea osio on kai mitä pelejä yrittänyt pelata noissa ijji:n peleissä (soldier front jne.) kanssa on tollasia ongelmia joskus kaikilla mutta muuten en tiedä
Onko sulla langaton vai langalline netti? Langallisella ei lagaa eikä pingitä yhtä herkästi. Varmista, ettei toisella koneella ole mitään latauksessa. Meillä 3 konetta: Oma, alakerran ja pikkuveljen läppäri. Jos näillä kahdella (alakerta, läppäri) selataan nettisivuja ahkerasti, tulee samantapainen ongelma.
Pelit joita olen testannut pyörittää ovat World of Warcraft Ragnarok online Unreal tournament 2003 Gunz (justiinsa ijji) kaikissa esiintyy sama ongelma Netti on iha langallinen ja oon kyllä 100% varma että ei se latauksista johdu koska ongelma on ollut nyt jo viikon eikä tunnu lähtevän
Koitappas laittaa verkkokortin asetuksiin Optimize for : Troughput Kunhan pääsen omalle koneelle voin postata pari muutakin asetusta jotka sinne kannattaa laittaa.
Tuli mielee yks kyssä: Onko mahdollista conffata pelejä niin, että toisella koneella voi ladata n. 50 kt/s ja pingi olis kumminki siinä 45/50 paikkeilla?