Joo osaisko kukaan auttaa kun Call of duty 2:sta pelaan tai yritän, (Alkuperäinen) niin pingi nousoo yli 400 netti nopeus on 2 meganen joten sen pitäs riittää, viikon ollu pingi korkea. p.s menee hermo...auttakkee
Ei ole viiruksia eikä muitakaan, serveri on tossa 3km päässä nettikin on muutenkin hidas, auttaaa varmaan jos windowssin laittelee uusiksi, mutta kone siinä kärsii ku 2 viikon sisään oon laittanu jo 2 kertaa.
niin ja eheytin koneen viime yönä, ajattelin josko se auttais, mutta eipä ollu apua, ja koitin asentaa pelin uudestaan, no help! Jos ei oo mitään tehtävissä niin laitan uusiksi wintoosan mut ootelen ohjeita viikonloppuun asti.
Juu sama vika kaikilla servuilla, mutta nyt tänään 29.11 kävin koittamassa niin pingi oli hyvä ja nettikin toimii hyvin. Mikäs tuo ISP on?
Eli siis mulla tää sama ongelma toistuu välillä, nyt hyvä mutta voipi olla 3 päivän päästä taas huono, imuttaa oon aina pystyny lähes täysillä, siinä ei mitään ongelmaa. Pelaaminen onlinessa ja netinkäyttö välillä jumittaa.