okei mulla on tollanen ongelma kaikkien nettipelien kanssa että kun minä pelaan niitä mulla on jopa suomalaisten kanssa ping aina vähintään 200 että mistä voisi johtua (oisko ajureissa jotain ku ei ole) vai missä on vika
mulla ei oo warez (koneella ei voi polttaa niitä dvdlle) ja mulla on alla vain internet mutta kun se ei pätki ja oon nähny paremman pingin jopa meidän mummon koneella joka on vista mutta paljon tätä huonompi ps. sillä kun on warez päällä 800 ping edit. ainii se netti no se on kait 2 meganen dna zyxel prestige 600 series
koitappa mennä zyxelin asetuksiin selaimella http://192.168.1.1 (oletusPW 1234), heti siinä pääsivulla pitäis näkyä netin nopeus (esim. 2048/512 = 2M/512). Jos tuo poikkeaa siitä, mikä sen pitäisi olla niin sammuta tietokone ja routteri, laita tietokone päälle ja kun kaikki on latautunut niin laita routteri päälle ja mene uudestaan katsomaan, onko nopeus se mikä sen kuuluu olla. Jos tällä ei parane, niin sitten se ohjelmistopäivitys zyxeliin, jos ei tälläkään niin sitten yhteys palveluntarjoajaan. Tossa naapurissa oli tätä vikaa, oli puhelinlinjan johto seinän uumenista poikki ja nopeudet todella heikot.. Ja soneran 8/1 mulla toimi n. 50% nopeuksilla, heidän mielestään normaalia. Vaihdoin palveluntarjoajaa ja kaikki sittemmin OK.
ok kävin tuolla ip:ssä ja kaikki mitä löysin oli muutama linkki / frame joista en löytäny sitä yhteys juttua mutta ei se yhteys ole missään muussa hidas kuin näissä peleissä internet toimii mahtavasti
Jahaa, mulla tuo on ihan etusivulla ja näyttää TÄLTÄ saattaahan tuo olla erilainen eri routtereis, mutta veikkaisin tuon jostain valikon takaa löytyvän. Huomaa myös, että jos sulla on oletussalasana käytössä ja se on valmiiksi kirjotettu siihen kenttään etkä muutakuin paina entteriä kirjautuaksesi, niin tuo näyttää vain tuon etusivun ja siitäkin pelkistetyn version. Jos taas kummaat sen valmiin pois ja naputtelet sen salasanan, niin saat tehdä vähän muutoksiakin yms.
juu se ei oo mulla lähellekkään mitään ton näköstä mutta nyt kun on muita vaihto ehtoja mistä tohon saa ohjelmisto päivitykset