Juu eli mikä tämä tämmöinen PING.exe ohjelma on? käyttää 75% prosessorin tehoista jatkuvasti. Kuvaus kertoo vain että se on TCP/IP ping-komento. Voisiko olla jonkinlainen haittaohjelma? Malwarebytes Anti-Malware:lla koitin jo, mutta ei näyttänyt mitään hälyttävää. Eilen klikkasin Facebookissa "kaverin lähettämää" linkkiä, joka latasi jonkun kuvan (tai jollain näytönsäästäjän nimellä taisi olla) koneelleni, mutta paljastui että se olikin joku mato mikä oli lähetetty facebookin kautta hänen kaikille kavereilleen. Luulen että sain sen poistettua oikein koneeltani, mutta nyt tuo PING.exe alkoi kummittelemaan Task managerissa. Apuja? E: lisäksi tuo pomppas vielä samana iltana että Windowsin palomuuri on poissa käytöstä tai väärin määritetty ja kun yrittää ottaa takaisin käyttöön sanoo että Windowsin palomuuri ei pysty muuttamaan osaa asetuksista Virhekoodi: 0x8007042c Kiitos jo etukäteen.
Ajappas viirustorjunta, omalla koneella oli troijalainen mikä ajo ping.exee 90% suoritinkäytöstä. Kyseinen troijalainen piiloutuu Master boot-osioon ja voi olla vaikea poistaa, ad:sta kumminkin löyty linkki ohjeeseen miten poistaa
juu, ajoin combofixin ja näköjään lähti poies kiitos kuitenkin vastauksesta ja erityinen kiitos Make_72:lle
jos kone toimii niin poista palautus pisteet käytöstä ja laita takaisin. jotta ongelma ei tule sitä kautta takasin.
Entäs mitä minä onneton teen? Poistin juuri mielestäni surkean viirustorjunnan, nyt windows ei anna asentaa uutta?!?! Mitä teen?
Mulla on sama ongelma täällä, käyttää näemmä 100prosenttia prossusta ja olen yrittänyt estää koneeni hajoamista sammuttamalla sen ping.exe prosessin mutta se tekee vaan uuden tilalle, nyt niitä on 6.. -.-' . Voisiko joku kirjoittaa jotku hyvät ohjeet millä se poistaa ja millä ohjelmalla ja miten kiitos.