Pientä päivitystä!

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi eduj 26.08.2008.

1. eduj

eduj Guest

olis tarkotus päivittää konetta sen verran, että isompi näyttö ja näyttis paremmaks, että pystyy katteleen Blu-rayta.

tän hetkinen kokoonpano:
    core 2 duo e6600
    7900gt
    2gt muistia
    benq 19`
    power 400W

näytöks katellut tämmöstä LG:tä

näyttiksesi harkinnut Radeon Hd 3870

BR-asemaks harkinnassa: LG:n asema

Riittääkö mun prossu tohon Blu-Rayn kattomiseen yhdessä ton Radeonin kanssa?? Onko toi näyttis riittävän hyvä Blu-Raylle?? Riittääkö muisti??KIITOS PALJON jo etukäteen!

2.  
  3. blindpeer

blindpeer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Näytöstä tai BR-asemasta en osaa sanoa. Mutta teräväpiirtokuvaa olen katsonut omalla AMD Athlon64 4200+ X2:lla, GeForce 7900GT:llä ja 1,5Gt DDR 400Mhz muistilla ilman mitään ongelmia. En kyllä BR/HD-DVD -levyjä ole pyöritellyt, mutta kaikki 1080p testimateriaali ja trailerit yms. ainakin ovat toistuneet ilman mitään ongelmia.

4. khandaras

khandaras Regular member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Testivideoita on yleensä kevyempi pyörittää. Omalla koonpanollani olen katsonut useita täysimittaisia 1080P -elokuvia, ja hyvin ovat toimineet. Tosin ne ovat yleensä olleet enemmän tai vähemmän pakattuja. Prossu riittä varmasti, voihan sitä kellottaa jos ei riitäkkään. Luulen että toi sun vanha näyttikseskin riittäis, mutta ei HD3870 varmasti pettymys tule olemaan. Eli noin 99% varmuudella toimii oikein sujuvasti ton päivityksen jälkeen. Ja 90% ennen päivitystä. Kannattaa muuten tarkistaa että sun virtalähde riittää HD3870:lle.

5. eduj

eduj Guest

kiitokset vastauksista..kyllä mää varmaan, joka tapauksessa päivitän ton näyttiksen, onhan se jo vähän vanha. Tota näyttöö nyt tarvii vielä miettiä, minkä ottaa. Toi LG kuitenkin varmaan ihan ok. Mutta opastaakas
    nyt vähän vielä puupäätä, että mistäs mää tiedän ton powerin riittävän tolle radeonille ja koko koneelle?? Ei oo nää jutut oikeen kovin hyvin hallussa, kiitos taas

juu eipä taida riittää toi 400w Atin sivujen mukaan. uuttaa poweria kehiin sitten, vaikka nexus 500w, riittänee??

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 26.08.2008
  6. eduj

eduj Guest

kattelin tota Nexus NX-5000 virtalähdettä, mutta siinä ei oo kun 4+4 pinninen PCIE-liitin. Atin sivuilla suositellaan 6 pinnistä, onko tällä suurikin merkitys?? pitääkö kattoo jotain muuta mallia?? Ei taas tää pää oikeen tajua

7. blindpeer

blindpeer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mielummin ottaisin Corsair 550W powerin.. En kyl tuonkaan liittimistä tiedä. Myös Corsair 450W on varmaankin riittävän tehokas tuota kokoonpanoa pyörittämään. Viisaammat saavat korjata, jos korjattavaa löytyy. :>

Jaa tämä sivu