Pieni Peli/kone onglema [Vista]

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi therekku 05.01.2008.

1. therekku

therekku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä En tienny minne postaa nii laitoin tänne :)

Kuiteski ongelmana on tää

ostin äskettäin Uuden Vista kannettavan
    Elikkä speksit on jotai

Amd Athlon 64 x2 Dual-Core Prossu TK-53, 2gb ramii, Nvidia mcp67m
    140gb, 1,7ghz prossu kait? o_O, en oo varma näyttikse muistista :eek:

en tiedä mitä muuta tietoo tarttiitte :) ( en oo hyvä koneitten kaa kuten tuolla allekijotukses lukee ;) )

kuitenkin,

esim asennan Shadowrunni, tai World of warcraftin

Shadowrunni... Se lagaa nii p*rkeleesti että ukkelit liikkuu noin. joka 30sekuntti ( pelin "Tutorial":issa )

Sitten "wow":i , Siinä ku pelaa ei kauheesti lagaa tjn. mutta ku esim clikkaa jostain... vaikka clickkaa skilliä tai painaa f1 jne jne.
    painat vaikka skilli numero 2 , Se tekee sen vasta n.5 sekunnin jälkeen :S

Semmosta ongelmaa,

:) sitten ku asennan Cabalit yms. freeware pelit tulee "BIOS DUMPING MEMORY" error jutska ja kone käynnistyy uudelleen :) voiko joku auttaa tässä, ostin tän kannettavan juuri peli tarkotusta varten ( ei tosin ollu hyvä päätös )
    Ja myymälän apulaisen mukaan tietokoneen pitäisi pyörittää Ihan Helposti kaikki Wowit yms.

( oli minulla ennen PALJON huonompi kannettava, XP:llä, siinä toimi ihan Kaikki pelit ilman lageja yms. paremmin ku mun koti koneessaki :D )

Kone on Jonkinlainen Compaqqi Presario V6000 ( tosin Koneen alapuolella, siinä tarrassa lukee V6500 ( v6000 lukee näytön ylä oikea kulmas. )

Onko tähän jonkilaista apua? :( kone on about ... 3kk vanha ( ostettu silloin )

jos on voitteko kertoa ? :)

Kiitosta kaikille jotka auttaa minua tässä ongelmassa :)

Ja jos tarvitsette lisää tietoa Koneesta laittakaa postii vaa nii Edittaan täällä lisää tietoo sit

Tietokone ei ole täynnä turhaa kuvia yms.
    ei ole viruksia / spywaree tjs.

Kone toimii muuten ihan Hyvin paitsi, kone ostettiin peli käyttöön ja sitä se ei voi tehdä :S
    (Muute, MSN ku aukasee siin menee hetki ennen ku aukee ( Yahoo messengeris tää ei tapahhu )

en usko että "minimi Graffoilla pelaaminen" auttaa kauheasti, wowia vedin minimi graffoilla, silti oli ongelmia :S

muuten, esim. Gunbound ku asentaa, Se toimi mul pari päivää, Sitten kone alkoin restarttaa ja sano "Dumping BIOS memory......" jne. ( sama ongelma Cabalissa. )

Ja Counter strike 1.6 on sama ongelma kuin world of warcraftissa :)
    en siksi edes vaivautunut asentamaan sourcea :S

Mitä teen ennnen pelin avausta:

-Ctrl+alt+del, Poistan jotain turhia ( meset yms. turhat :p )
    -Poistan cookies / temp. tiedostot
    -en pidä mitään ohjelmia päällä
    -En Avaa musiikkia yms. Tai pidä peliä Windows modessa

Sori tää on aika pitkee viesti ;D mutta voitteko auttaa? :) kiitos etukätee!

2.  
  3. yaht

yaht Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No vista on vista mutta kyllä nyt 1.6 pitäisi tuolla raudalla pyöriä sentäs ja itse kyllä vaihtasin tuon vistan heti XP kun vista on liian raskas kannettaville (oma mielipide).

4. therekku

therekku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jaajaa, Vois tähä XP hankkia, Mut ajattelin et Jos En hanki XP:tä,
    Kannattaako hankkia Kubuntu? :)

5. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. therekku

therekku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En oo kauhee hyvä koneitte kaa, mut siis kyl mul kait directX 10 on jo :eek:
    ( lataan kuiteski uudellee )
    Ajurit.... hmm emmä osaa päivittää niit ;D
    ( päivittääkö Win Update ? vai pitääkö itse? emt. )
    Jos ite pitää päivittää, mist mä ne lataan ? :)
    ja turhat on mul kiinni ku avaan pelejä, tosin, ilman mitään ohjelmaa päällä on ramia käytössä jo about 47-55% O.O ja ku avaa edes kansion nii CPU Usage popsahtaa 100 ja tippuu 5-15%

Jaa tämä sivu